9 Ιαν 2009

Γελοίοι, γελοίες, φλώροι, μαϊντανοί, κότες ...Θα τρίζουν τα κόκαλα του Τσε

Αυτό το βίντεο με ενόχλησε πάρα πολύ. Πόνεσαν τα μυαλά μου, που λένε και οι φίλαθλοι.
Πόσο γελοίο είναι αυτό το θέαμα, των "αγανακτισμένων" γκομενακίων, με τα κινητά (ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ!), που φωτογραφίζουν, βιντεοσκοπούν, λένε και ξαναλένε την ίδια απεχθή μαλακία, με υστερικές τσιρίδες .."τα στοιχεία σου", "τα στοιχεία σου"..."έλα Μάγδα, με απέκλεισαν, πάρε τηλέφωνο στο δικηγορικό σύλλογο", "πάρε τη μαμά", "πάρε τον δικηγόρο μου", "ξέρεις ποιός είμαι εγώ, ρ"ε; "θα σας κάνω μήνυση", "είμαι δημοσιογράφος (στα αρχ...μου σκέφτεται ο "απέναντι")", "είμαι δικηγόρος (το ίδιο ξανασκέφτεται ο απέναντι)..". Μόνο και μόνο για αυτό είναι ευτυχία να ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ.
.
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!
Με πόσα λεφτά ένας σοβαρός άνθρωπος θα καθόταν να ακούει αυτές τις μαλακίες;
Αφού θέλεις δράση για να φτάσεις σε οργασμό καλή μου, βάλε τη μαντήλα και πήγαινε στο Αφγανιστάν να προωθήσεις τα δικαιώματα των γυναικών στους Ταλιμπάν. Πήγαινε στην Αμερική και επιχείρησε να βιντεοσκοπήσεις τον αστυνομικό από απόσταση 10 εκατοστών. Εκεί θα νιώσεις την ΚΑΒΛΑ της δράσης. Αυτό δηλαδή που λείπει από την ανιαρή ζωή σου, από τότε που έγινες executive και αντικατέστησες την αληθινή ζωή με ονειρώξεις εξέγερσης και έπνιξες τη ζωή σου στο ..κινητό. OΛΟΚΛΗΡΗ η ζωή σου ένα κινητό.
Παρατηρήσατε ότι το πρώτο πράγμα που κάνουν όλες οι κότες, σε μια στιγμή "δράσης" είναι να παίρνουν κάπου με το κινητό; Τι θέαμα κι αυτό...que decadence ! τι θλιβερό...
Να θέλουν να φωνάξουν: κάτι μου συνέβη κι εμένα! Δέρνουν κι εμένα! Κάποιος μου δίνει σημασία! Ζω! Το ακούς Μάγδα; Ζω! Βρήκα νόημα!
.
Έλα Μάγδα, σε αφήνω, μας χτυπάει η αστυνομία...θα μου σκίσουν την Tod΄s, ω ..mon Dieux...
Βασίλης Π./taxalia.
Ξέρω ότι θα με μισήσεις για αυτά, αλλά θα νιώσεις πόσο αληθινά είναι, αν ποτέ σου ζήσεις. Χωρίς την ανάγκη να χρειάζεται συνέχεια κάτι να σε εξιτάρει. Να σε "ανεβάσει" τεχνητά, όπως η κόκα. Όταν τελειώσει η κόκα, θα καταλάβεις πόσο δίκιο είχα καλή μου...Τώρα δεν μπορείς! Και σε καταλαβαίνω απόλυτα. Αλλωστε βρέθηκα κι εγώ στη θέση σου....
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη