21 Μαρ 2009

Δημόσιο Πανεπιστήμιο, Ανώτερη Εκπαίδευση? Mια εμπειρία...

Μετά την εμπειρία μου από το Πανεπιστήμιο με τις κλίκες των καθηγητών, τους Δαπίτες, τους Καθηγητές που πάντα τύχαινε και η γυναίκες τους να είναι και αυτές καθηγήτριες, και τις απίστευτες συγγένειες που ανακάλυψα, ο τάδε Λέκτορας γαμπρός του τάδε Καθηγητή, η γραμματέας κουνιάδα άλλου καθηγητή (έτσι έμαθα και το γενεαλογικό δέντρο που δεν είχα καταλάβει στο σχολείο τί είναι), αποφάσισα αφού τους σιχάθηκα όλους να πάρω το Πτυχίο μου και να μην τους ξαναδώ.

Ανήσυχο πνεύμα όμως, και αρκετά ρομαντική ήθελα μεταπτυχιακό. Ξεκινάω πάω στη συνέντευξη, δίνω τα αγγλικά μου, το γεμάτο βιογραφικό μου και εκεί που περιμένω πότε θα... πάω για μάθημα μαθαίνω ότι είχα κοπεί, κλάματα, δεν τα είχα καταφέρει… Όταν άρχισα και έλεγα τον πόνο μου οι περισσότεροι με κορόιδευαν που πήγα στο μεταπτυχιακό χωρίς Μέσον! ώσπου είπα τον πόνο μου στον σωστό άνθρωπο και μου λέει “εγώ είμαι εδώ”, και σε αυτό που έδωσες και κόπηκες μπορούσα να σε βάλω όπως έβαλα την τάδε’, είπε. Έπαθα πλάκα, δηλαδή δεν κόπηκα επειδή δεν ήμουν καλή? Πάμε λοιπόν παρακάτω, πράγματι μπήκα στο επόμενο μεταπτυχιακό του τίτλου μας, τι χαρά επιτέλους ανώτερες σπουδές με αξιόλογους επιστήμονες.

Δεύτερη μέρα και στο μάθημα του Πολιτισμού μας γνωρίζει η καθηγήτρια τον κύριο Ι. Ανδριανό που θα μας κάνει τις μισές σχεδόν διαλέξεις του μαθήματος. Ξεκινάει λοιπόν ο κύριος συστήθηκε ως δημοσιογράφος, με διδακτορικό στον Πολιτισμό. Το παράξενο ήταν ότι η διάλεξη του ήταν σα να μιλάει πολιτικός, βαρετή και μονότονη, διάβαζε από μέσα τις διαφάνειες. Γυρνάω λοιπόν σπίτι το βράδυ και ψάχνω στο Google Ι. Ανδριανός, αμέσως βλέπω για κάποιον Ι. Ανδριανό, Διευθυντή του Γραφείου Τύπου του Πρωθυπουργού δηλαδή της Ν.Δ. και ειδήσεις σχετικά με το DVD του Ζαχόπουλου, συνωνυμία σκέφτηκα, μέχρι που βρήκα και φωτογραφία. Στο επόμενο μάθημα μας μίλησε και για τον Φιλελευθερισμό και για τον Μαρξισμό: «Χάρη στην κοινοβουλευτική Δημοκρατία που είναι το καλύτερο πολίτευμα έχουμε ελευθερία είπε, ο κομμουνισμός κατέρρευσε, αν δεν είχαμε Φιλελευθερισμό θα ήμασταν Ζούγκλα». Η αντίδραση του σε κάποιον που ανέφερε την Κούβα ήταν ότι «μιλάμε επιστημονικά όχι πολιτικά»!!

ΚΥΡΙΕ ΑΝΔΡΙΑΝΕ ΑΝ ΚΑΙ ΓΩ ΗΜΟΥΝ Ν.Δ. ΘΑ ΧΑ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ. ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΟΥ ΑΡΣΑΚΕΙΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΠΗΓΑΙΝΑ ΟΠΩΣ ΕΣΥ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΖΟΥΓΚΛΑ? ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ, ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΔΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΕΔΩ ΤΡΩΝΕ ΛΙΓΟΙ. ΣΤΗ ΖΟΥΓΚΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ. ΑΦΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΜΕ ΠΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΧΕΙ ΦΑΕΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑ ΠΑΝ/ΜΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗ ΡΥΓΙΛΗΣ. ΤΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ, ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ. ΤΟΣΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ? ΤΡΑΒΑ ΝΑ ΔΕΙΠΝΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΑΤΑΣΟΥΛΑ (ΑΛΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ- ΓΙΑΤΡΟΣ ΑΠΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΣΕ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ).
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΕΙΤΕ…

(http://mirikastiko.blogspot.com/2009/03/m.html)
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη