16 Ιουν 2009

Μείωση θητείας: «Τι να πούμε και εμείς που υπηρετήσαμε 12!»

Όταν τα μεγαλύτερά μου ξαδέρφια πήγαιναν στρατό και γκρίνιαζαν για τους 18 μήνες που υπηρετούσαν,άκουγα τους μεγαλύτερους να τους απαντούν:«Τι να πούμε και εμείς που υπηρετήσαμε 24!»
Όταν ήρθε η σειρά μου να γκρινιάξω για τους 12 μήνες που υπηρέτησα, άκουγα τα ξαδέρφια μου να μου απαντούν:«Τι να πούμε και εμείς που υπηρετήσαμε 18!»
Ε, τώρα ήρθε επιτέλους και η σειρά μου!!
Σήμερα ο... Υπουργός Εθνικής Άμυνας ανακοίνωσε τη μείωση της θητείας από τον Αύγουστο στους 9 μήνες… Μόλις λοιπόν ακούσω τον πρώτο ψάρακλα να γκρινιάζει για την στρατιωτική θητεία διάρκειας …εγκυμοσύνης θα μπορώ να απαντήσω:«Τι να πούμε και εμείς που υπηρετήσαμε 12!»
http://redduckling.blogspot.com/2009/06/blog-post_9743.html
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη