8 Ιουλ 2009

Τσιγάρο - Ρουφιάνοι 0-1


του Παναγιώτη Τριαρίδη

Oπως καταλάβατε η απαγόρευση του τσιγαρου ειναι η χαρά του ρουφιανου. Το 1142 το αγαπημένο νούμερο ,την πρώτη μέρα λειτουργίας έγιναν πάνω από 5.000 κλησεις. Θυμαστε στο προηγούμενο άρθρο που σας έγραψα για τους διαχρονικούς ρουφιανους τώρα είναι σε ηλεκτρονική και ψηφιακή εκδοση.

Ξερετε τι πλάκες γίνονται με τον καινούργιο νόμο. Είδα πινακίδα σε καφετερία που έλεγε ¨¨κόψε το τσιγάρο και άρχισε τις... πίπες (με την καλή την έννοια και όχι την πονηρή)΅΅.

Εγώ προσωπικά πήγα στο γραφείο του κουμπάρου μου με μια μαύρη κουκούλα στο κεφάλι και τον κατέδωσα το τι γέλιο έπεσε δεν λέγετε ελληναρας έμαθε να πάει στα μπουζούκια να ανάβει την πουράκια του και να πετάει 2 φορτηγά ζαρζαβατικά είναι δυνατόν να κοπεί αυτή η συνήθεια, εινα σαν να προσπαθείς να κόψεις το παμπερς από ένα νεογέννητο βρέφος γίνεται, δεν γινεται.

Οσο και αν προσπαθεί ο Αβραμοπουλος που λέει συνέχεια ¨¨¨¨θα εφαρμοστεί ο νόμος αυστηρά¨¨¨¨ και δεν βρέθηκε κανένας γλυφτης δημοσιογράφος να του πει να εφαρμόσει πρώτα τον νόμο για τα φακελάκια και τα ράντσα και την ελλειψη προσωπικού και μετά συζητάμε για το τσιγαρο, εκει γιατί ο νόμος δεν είναι αυστηρός κ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΕ ???

Εκει δεν πρόκειται για θέμα δημόσιας υγειας ????? Το να γίνει κανένας ευρωπαίος το δείξει με το να μην καπνίζει σε δημόσιους και ιδιωτικούς χωρους???. Αν καταφέρει κάποιος να μου απαντήσει σε αυτά τα εύλογα ερωτήματα μου τότε θα κόψω το τσιγαρο.

Προσφατα διάβασα στο ιντερνετ ότι σε μια επαρχία της ΚΙΝΑΣ έπρεπε να καταναλώσουν 23.000 κουτες τσιγάρα τοπικού καπνού αλλιώς θα τους κοβόταν η επιδότηση ύψους 443.000 ευρώ έτσι μέχρι και στα σχολεία μοίραζαν τα τσιγάρα για να τελειώνουν, τελειώνοντας στο άρθρο αναφέρει περίπου 350.000.000 καπνιστές υπάρχουν αυτή την στιγμη στην Κινα.

Ετσι αποφάσισα εγώ με τον κουμπάρο μου Μπιτσανακη να ανοίξουμε περίπτερο στις δυο γωνίες τις τιεν –αν-μεν τις μεγαλύτερης πλατείας του Πεκίνου, υπολείπονται άλλες δυο γωνίες όσοι πιστοί προσέλθετε μιλάμε για τρελά νούμερα δηλώσεις συμετοχεις στον κουμπάρο μου..

Παντως το τσιγάρο σκοτωνει αυτό εινα αλήθεια τώρα όμως εγώ που είμαι φανατικός καπνιστής τι να κανω?? που μου αρέσουν τα ξενύχτια και οι νυχτερινές ακολασίες θα κοιτάζω συνέχεια πίσω μου (όπως στην κατοχή) μη με βλέπει κανένας κουκουλοφορος καπνορουφιανος και με καταδώσει έλεος έλεος έλεος κ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΕ
Υ.Σγια τους απανταχού ρουφιανους¨¨. Κατοικος ΚΙΛΚΙΣ συνταξιούχος από ΣΟΥΗΔΙΑ λόγω χειρουργείου καρδιάς ανέβηκε στην σκεπή του σπιτιού του για μερεμέτια και ένας ρουφιανος γείτονας τον φωτογράφησε και έστειλε την φωτογραφία στην ΣΟΥΗΔΙΑ στο αρμόδιο υπουργείο με αποτέλεσμα να του κοπεί η σύνταξη και να κληθεί για περαιτέρω εξετάσεις πέστε μου αν δεν είναι η μεγαλύτερη ρουφιανια του αιώνα.
Υ.Σ. τώρα κ ΓΙΑΝΝΑ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ που θα καπνίζεται τις πουρακλες σας θα τολμήσει κανένας να σας καταγγείλει?????
ΕΝΑΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ

ΤΡΙΑΡΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

(σημ.taxalia: Φυσικά και διαφωνούμε με τον αρθρογράφο, αλλά σεβόμαστε τις απόψεις του).
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη