Σύμφωνα με πρόσφατη καταγραφή του Υπουργείου Μακεδονίας- Θράκης, στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Μακεδονίας και της Θράκης λειτουργούν 203 ισόπεδες διαβάσεις οι οποίες είναι αφύλακτες και έχουν χαρακτηριστεί επικίνδυνες για την ασφάλεια των διερχόμενων οδηγών και πεζών,
Πολλές από αυτές βρίσκονται εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης, σε περιοχές πυκνοκατοικημένες και με συνεχή κίνηση οχημάτων και πεζών.
Μια τέτοια χαρακτηριστική περίπτωση επικίνδυνης σιδηροδρομικής διάβασης είναι αυτή της... οδού Αγίας Παρασκευής στον Δήμο Μενεμένης. Η διάβαση είναι η πλέον πολυσύχναστη καθώς τέμνει τον κεντρικό δρόμο εισόδου στον Δήμο, όπου η κυκλοφορία πεζών και οχημάτων είναι αυξημένη καθόλη την διάρκεια της ημέρας.
Ταυτοχρόνως δίπλα στην διάβαση λειτουργεί και το μηχανοστάσιο του ΟΣΕ με συχνή κίνηση αμαξοστοιχιών που κάνουν ελιγμούς στις γραμμές. Να σημειωθεί ακόμα ότι από την συγκεκριμένη περιοχή διέρχονται καθημερινά οι μαθητές δύο παρακείμενων σχολείων του Δήμου Μενεμένης.
Παρόμοια παραδείγματα υπάρχουν και στον οδικό άξονα Σίνδου – Θεσσαλονίκης και σε πολλές άλλες περιοχές γειτονικών νομών όπου οι διαβάσεις δεν διαθέτουν και την ανάλογη επαρκή ορατότητα.
Με δεδομένο
Ότι το 90% των σιδηροδρομικών ατυχημάτων συμβαίνει σε ισόπεδες διαβάσεις
Βάσει των στοιχείων του ΟΣΕ συμβαίνουν κάθε χρόνο κατά μέσο όρο 30 ατυχήματα, στα οποία 12 άτομα χάνουν τη ζωή τους και 16 τραυματίζονται
Τα προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Βόρειας Ελλάδας είναι εδώ και αρκετά χρόνια καταγεγραμμένα
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ
Πως προτίθεται να αντιμετωπίσει το συγκεκριμένο ζήτημα
Ποιος είναι ο προγραμματισμός του ΟΣΕ για την κατασκευή ανισόπεδων διαβάσεων στην Κεντρική Μακεδονία, ενέργεια που επιλύνει τα προβλήματα
ΑΘΗΝΑ 28-7-2009
Χρύσα Αράπογλου
Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης
Πολλές από αυτές βρίσκονται εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης, σε περιοχές πυκνοκατοικημένες και με συνεχή κίνηση οχημάτων και πεζών.
Μια τέτοια χαρακτηριστική περίπτωση επικίνδυνης σιδηροδρομικής διάβασης είναι αυτή της... οδού Αγίας Παρασκευής στον Δήμο Μενεμένης. Η διάβαση είναι η πλέον πολυσύχναστη καθώς τέμνει τον κεντρικό δρόμο εισόδου στον Δήμο, όπου η κυκλοφορία πεζών και οχημάτων είναι αυξημένη καθόλη την διάρκεια της ημέρας.
Ταυτοχρόνως δίπλα στην διάβαση λειτουργεί και το μηχανοστάσιο του ΟΣΕ με συχνή κίνηση αμαξοστοιχιών που κάνουν ελιγμούς στις γραμμές. Να σημειωθεί ακόμα ότι από την συγκεκριμένη περιοχή διέρχονται καθημερινά οι μαθητές δύο παρακείμενων σχολείων του Δήμου Μενεμένης.
Παρόμοια παραδείγματα υπάρχουν και στον οδικό άξονα Σίνδου – Θεσσαλονίκης και σε πολλές άλλες περιοχές γειτονικών νομών όπου οι διαβάσεις δεν διαθέτουν και την ανάλογη επαρκή ορατότητα.
Με δεδομένο
Ότι το 90% των σιδηροδρομικών ατυχημάτων συμβαίνει σε ισόπεδες διαβάσεις
Βάσει των στοιχείων του ΟΣΕ συμβαίνουν κάθε χρόνο κατά μέσο όρο 30 ατυχήματα, στα οποία 12 άτομα χάνουν τη ζωή τους και 16 τραυματίζονται
Τα προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Βόρειας Ελλάδας είναι εδώ και αρκετά χρόνια καταγεγραμμένα
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ
Πως προτίθεται να αντιμετωπίσει το συγκεκριμένο ζήτημα
Ποιος είναι ο προγραμματισμός του ΟΣΕ για την κατασκευή ανισόπεδων διαβάσεων στην Κεντρική Μακεδονία, ενέργεια που επιλύνει τα προβλήματα
ΑΘΗΝΑ 28-7-2009
Χρύσα Αράπογλου
Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης