6 Σεπ 2009

Ένας Διαλογισμός, Μονόλογος πάνω σε ένα Χωρίο της Π.Διαθήκης (Ζαχαρίας Θ΄ 13-15)

«διότι ενέτεινα σε Ιούδα, εμαυτώ εις τόξον, έπλησα τον Εφραϊμ και ΕΞΑΓΕΡΩ τα τέκνα σου, Σιών, επί τα τέκνα των Ελλήνων και ψηλαφήσω σε ως ρομφαίαν μαχητού. Και Κύριος ΕΣΤΑΙ επ' αυτούς και εξελεύσεται ως αστραπή βολίς, και Κύριος παντοκράτωρ υπερασπιεί αυτούς, και καταναλώσουσιν αυτούς, και καταχώσουσιν αυτούς εν λίθοις σφενδόνης και εκπιόνται αυτούς ως οίνον και πλήσουσιν ως φιάλας θυσιαστηρίων» (Ζαχαρίας Θ΄13-15).

Μετάφραση:

«Διότι σε τέντωσα Ιούδα για τον εαυτό μου ως τόξο και σαν σπαθί μαχητού και (θα) εξεγείρω τα τέκνα σου Σιών, κατά των τεκνών των Ελλήνων και ο Κύριος θα πέσει πάνω τους σαν κεραυνού βολίδα. Ο Κύριος σαλπίζοντας θα πορευθεί απειλητικά εναντίον τους. Ο Κύριος θα βοηθήσει αυτούς (τα τεκνά της Σιών) και θα καταναλώσουν και θα θάψουν (τους Έλληνες) κάτω από λίθους σφενδόνης και σαν οίνο θα τους καταπιούν». Ζαχαρίας 9.13-15.

Επιχειρήματα της Ορθόδοξης Εκκλησίας:
1. Έλλην εκείνο τον καιρό σήμαινε ειδωλολάτρης.
Απάντηση: Τον 7 αι. π.Χ. που γράφτηκε από τον Ζαχαρία δεν είχε έρθει ο Μεσσίας για να είναι κάτι άλλο από ειδωλολάτρες οι Έλληνες. Ήταν κακό λοιπόν που δεν ήταν οι Έλληνες τότε Ραββίνοι;

2. Το χωρίο αυτό προστέθηκε μετέπειτα, τον 3-4 αι. μ.Χ.
Απάντηση: Μόνοι τους καταρίπτουν λοιπόν την Θεοπνευστία των γραφών. Λένε ότι υπήρξε ανθρώπινο χέρι και μάλιστα εβραιο-σιωνιστικό. Και αν συνέβη αυτό, γιατί δεν ξαναμπαίνει χέρι να το αφαιρέσει? Απίστευτη γκάφα εκ μέρους της Εκκλησίας.

3. Δεν ενοούν τους σημερινούς κάτοικους Ελλάδος αλλά τους τότε κατακτητές του Ισραήλ.
Απάντηση:
α) Μεταξύ πολλών άλλων, «ιδού εγώ εκτείνω την χείρα μου επί τους αλλοφύλους και ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΣΩ Κρήτας και απολώ τους καταλοίπους τους κατοικούντας την παραλίαν και ποιήσω εν αυτοίς εκδικήσεις μεγάλας και επιγνώσονται διότι εγώ Κύριος,εν τω δούναι την εκδίκησιν μου επ΄αυτούς» (Ιεζ.ΚΕ΄16-17).
Ήταν κατακτητές και οι Κρητικοί λοιπόν;
β) Τον 7 αι. π.Χ. οι Έλληνες δεν ήταν στο Ισραήλ κατακτητές. Εννοεί τους Φιλισταίους που ήταν Κρητικά φύλα (σημερινοί Παλαιστίνιοι) και οι οποίοι προυπήρχαν των Εβραίων προ της Εξόδου από την Αίγυπτο;
Αν εννοούν πάλι τους Ελληνικά ομιλούντας πολίτες της Αυτοκρατορίας του Μ.Αλεξάνδρου ή τους ελληνικά ομολούντας Ρωμαίους τον 3-4 αι. μ.Χ., ισχύει η απάντηση 2.

Είναι λοιπόν οι Γραφές θεόπνευστες;
Μήπως πρόκειται απλά για ένα τοπικό έπος;
Μήπως τα μηνύματα της Βίβλου παρακινούνε το μίσος, την διχόνοια και τις φυλετικές και εθνικές διακρίσεις;

Σκοπός μου δεν είναι βεβαίως να στραφώ ούτε εναντίων Χριστιανών, ούτε Εβραίων, ούτε υπέρ Ελλήνων και Παγανιστών...μου επιτρέπω όμως να απορώ και να ασκώ την κριτική μου χωρίς ύβρεις απέναντι σε κάθε δόγμα και κάθε ρήτορα που καπηλεύεται στο όνομα της καλής πίστης των αφελών πολύτιμες αξίες και αγαθά. Να ασκώ την κριτική μου στους ρήτορες που χρησιμοποιώντας την ευφράδειά τους εκμεταλεύονται προς ίδια οφέλη ότι πολυτιμότερο έχει ο άνθρωπος...την ελευθερία και το ίδιο το δικαίωμα πολύ συχνά του να ζει.

Β.Τ.Τίμαιος (Αποφ. Πανεπ./Ακαδ. Βιέννης)
http://greek-very-greek.blogspot.com/2009/09/13-15.html
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη