8 Δεκ 2009

Απολύθηκε ο Τεν Κάτε. "Γελοία η απόλυσή μου", δήλωσε !

Με μια λακωνική δήλωση ως συνήθως, η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ δήλωσε τη λύση της συνεργασίας της με τον Ολλανδό τεχνικό Χεν Τεν Κάτε.
Ο Τεν Κάτε, ευχαρίστησε τον ΠΑΟ για τη μέχρι τώρα συνεργασια τους και ευχήθηκε στην ομάδα "να πάρει το πρωτάθλημα".
Αυτά στην ελληνική δήλωσή του.
Στην Ολλανδική εφημερίδα "Voetbal International", όμως είπε άλλα!
Δηλαδή:

«Από τον σύλλογο μου είπαν ότι οι όλοι μέτοχοι δεν ήταν ευτυχισμένοι. Λοιπόν, αν είμαι αντίθετος σε αυτό; Καθόλου, το αποδέχθηκα. Αν είχαμε παίξει άσχημο ποδόσφαιρο θα είχα φύγει, όμως δεν συνέβη αυτό. Κοιτώντας τα αποτελέσματά μας θα δείτε πως ήταν μια γελοία απόφαση. »Από τις 23 Ιανουαρίου και έπειτα χάσαμε μόλις ένα παιχνίδι και στην έδρα μας είμαι για 14 μήνες αήττητοι. Δεν έχω καμία διαμάχη, έχω μόνο καλή σχέση με τους παίκτες μου. Είμαστε δεύτεροι στο πρωτάθλημα και δεύτεροι στον όμιλο του Εuropa Legaue και ουσιαστικά έχουμε προκριθεί στην επόμενη φάση. »Στο πρωτάθλημα είμαστε επτά βαθμούς πιο πάνω σε σχέση με πέρσι και συνεχίζουμε στο Κύπελλο. Εάν πάρετε όλα αυτά υπόψη, δεν μπορεί μα μην δείτε πως δεν υπάρχει μια μεγάλη βελτίωση, αλλά έχω την αίσθηση ότι περιμένουν θαύματα. Δεν είναι καλό το ποδόσφαιρο; »Πέρυσι ήταν πολύ ενθουσιώδεις για το ποδόσφαιρο, αλλά απαιτούσαν περισσότερους βαθμούς. Τώρα έχουμε περισσότερους βαθμούς και ξαφνικά δεν έχουμε ποδόσφαιρο. Έτσι, βρίσκουν πάντα κάτι».

http://www.vi.nl/Nieuws-item-TS1/173479/Ten-Cate-Panathinaikos-verwachtte-wonderen-van-me.htm
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη