Αγαπητό taxalia,σχετικά με την δημοσίευσή σας (http://taxalia.blogspot.com/2009/12/easycall.html) θα ήθελα να τονίσω τα εξής -αναφέροντάς σας πρώτα απ'όλα οτι η ονομασία της χώρας στην λίστα διορθώθηκε:
-ο "αναγνώστης" που σας έστειλε "αγανακτισμένος" για την ονομασία πρέπει να έψαχνε ατελείωτες ώρες στην συγκεκριμένη ιστοσελίδα της υπηρεσίας μας. Θα μπορούσε κάλλιστα δε να μας καλέσει τηλεφωνικά ή να μας αποστείλει ένα e-mail (τα στοιχεία επικοινωνίας είναι εμφανή στην ιστοσελίδα μας) τονίζοντας μας για το λάθος ωστε να το διορθώσουμε άμεσα.
-το δε συγγεκριμένο pdf ΔΕΝ το δημιουργούμε εμείς, ΔΕΝ το εκδίδουμε εμείς, απλά το αναδημοσιεύουμε ώστε να γνωρίζουν οι χρήστες της υπηρεσίας μας τις ακριβείς χρεώσεις. Το μόνο που μπορούμε να ζητήσουμε είναι μια συγγνώμη απο τους αγανακτησμένους πελάτες μας για την παράλειψη να εντοπίσουμε το λάθος.
-προσωπικά σας διαβάζω απο την έναρξη του αγώνα ενημέρωσης σας σχετικά με τα δρώμενα της Θεσσαλονίκης,της Μακεδονίας και όχι μόνο (μάλιστα έχω επικοινωνήσει στο παρελθόν μαζί σας). Θεωρώ όμως άδικη(και η αλήθεια είναι οτι εξεπλάγην) την ανάρτηση σας σε στύλ...(άλλο blog) απο την στιγμή που το λάθος διορθώθηκε άμεσα, δυσφημίζοντας έτσι την εταιρία μας που έχει έδρα την Θεσσαλονίκη, απασχολεί Θεσσαλονικείς κατα βάση και που έχει ξεκινήσει εδώ και 2 περίπου χρόνια μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί επάξια τους αντίστοιχους κολοσσούς,παρέχοντας υπηρεσίες με αξιοπιστία και ποιότητα.
Ως εκ τούτου,θα σας παρακαλούσα να αφαιρέσετε-τροποποιήσετε την ανάρτησή σας μετά απο την διόρθωση που πραγματοποιήθηκε.
Για οποιαδήποτε διευκρίνηση,είμαστε στην διάθεσή σας.
εκ μέρους της υπηρεσίας easycall.gr
Νάννος Ευάγγελος
Network AdministratorNorthwest Communications
Σχόλιο taxalia: Είναι προφανές ότι και το λάθος ήταν μικρό και η ευαισθησία σας, σας τιμά ιδιαιτέρως. Λίγοι ανταποκρίνονται τόσο άμεσα. Κατά συνέπεια, στηρίζουμε την www.easycall.gr ! επειδή απέδειξε στην πράξη ότι το αξίζει.