14 Ιαν 2010

Οι αντιδράσεις για τις 100 πρώτες μέρες ΠΑΣΟΚ

Ανήμερα της συμπλήρωσης των περίφημων 100 πρώτων ημερών της νέας κυβέρνησης, ο Ολυμπιακός έκανε περίπατο απέναντι στην Παρτιζάν νικώντας την με 81-60.

Επειδή η πρώτη θέση ήταν εξασφαλισμένη και το παιχνίδι δεν αντέχει σε κριτική, ζήτησα από Τεόντοσιτς, Τσίλντρες και Γιαννάκη να μου σχολιάσουν τις 100 μέρες ΠΑΣΟΚ…

Και ιδού οι αντιδράσεις τους:



100meres_pasok_teodosic


100meres_pasok_childress


100meres_pasok_giannakis


ΥΓ: Όπως και στο προηγούμενο blog, έτσι και εδώ στον Κόκκινο Πλανήτη θα είμαι με τη σάτιρα μου απέναντι σε κάθε πολιτική παραφωνία που διακρίνω.


Γράφοντας όμως δημόσια έχω συναντήσει και ανθρώπους που δεν μπορούν να δουν πέρα από την μύτη τους, να ανοίξουν το μυαλό τους και να χαμογελάσουν ή να προβληματιστούν με μια ανάρτηση.


Πριν λοιπόν εμφανιστούν στα σχόλια, τους ξεκαθαρίζω πως δεν πρόκειται να ασχοληθώ μαζί τους…


Ούτε πρόκειται να τους χαλάσω αυτά που φαντάζονται για μένα…


Ετσι λοιπόν…


…για εκείνους που τους ενοχλεί η σάτιρα στον Πρωθυπουργό… ναι είμαι δεξιός!


…για τους άλλους που ενοχλούνται από τα αστεία για την αξιωματική αντιπολίτευση… ναι είμαι πρασινοφρουρός!


…για όσους τέλος τους πειράζει να σατιρίζω ΠΑΣΟΚ και ΝΔ… ναι είμαι αριστερός!


Όσοι λοιπόν φοράτε παρωπίδες… ναι είμαι αυτό που θέλετε να είμαι!!


Για τους υπόλοιπους, γι’ αυτούς που δημιούργησα αυτό το blog, είμαι απλά ο Red Duckling…. Ένας blogger ερυθρόλευκων αισθημάτων. Που δεν βρίζει, δεν συκοφαντεί, δεν εκβιάζει! Που λατρεύει τον αθλητισμό και το ποδόσφαιρο καθώς τα θεωρεί τα ωραιότερα ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ πράγματα στη ζωή.


Είμαι ένας blogger που έχει ένα «κουσούρι»: Βλέπει τα πράγματα με χιούμορ! Γι’ αυτό μίζεροι, γκρινιάρηδες, φανατισμένοι, κομπλεξικοί και λοιποί συγγενείς ας κλικάρουν αλλού…

http://papaki.redplanet.gr/2010/01/14/100_meres_pasok/


 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη