28 Ιαν 2010

ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΣΠΑΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΩ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ; ΝΑΙ ΡΕ ΡΟΥΜΠΙΝΙ! ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ!



Με έχουν ζαλίσει το κεφάλι τώρα με την κρίση. Ο κάθε παπαρίδης δήθεν οικονομολόγος βγαίνει και λέει τα δικά του, αλλά από ότι παρατήρησα τώρα τελευταία, όλοι καταλήγουν σε ένα συμπέρασμα: η Ελλάδα θα γίνει Αργεντινή!
Το άκουσε και το φιλαράκι μου ο Μπάμπης, ο άρρωστος ποδοσφαιρόφιλος χούλιγκαν, και το …εμπέδωσε: δηλαδή ρε συ και θα τα σπάσω την Άνοιξη όλα και το καλοκαίρι που θα πάω Αφρική θα σηκώσω το Παγκόσμιο Κύπελο;
ΝΑΙ ΡΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ!
Ξέρεις τι θα πει Παγκόσμιο Κύπελο; Δε πα να μείνει άνεργη όλη η Ελλάδα...

‘Τι είναι αυτές οι μ@#%κ%$ που λες πρωί πρωί;’
‘Εσύ τις λες’ μου απάντησε ο Μπάμπης, ΄κοίτα τι λέει εδώ αυτός ο νομπελίστας ο Ρουμπίνης ο αμερικάνος: Πτωχεύει η Ελλάδα και θα γίνει Αργεντινή’
‘Και τι κατάλαβες εσύ από Ρουμπίνι ρε Μπάμπη, ούτε το Γυμνάσιο δεν τέλειωσες!’
‘Εσύ που πήγες παραπάνω μ@#άκ$ είδα τι έκανες και στο χρηματιστήριο!’
Μου την είπε πάλι ο Μπάμπης για το χρηματιστήριο – τότε που το έπαιζα έξυπνος- και δεν μπορούσα να του απαντήσω…
‘Σα να έχεις δίκιο ρε Μπάμπη…’άρχισα να μονολογώ.
Και μου ξύπνησε τον…’Πορτογάλο’ μέσα μου!
Φύγαμε για Αφρική!
Και ποια είναι δηλαδή η Ν.Κορέα και ποια η Νιγηρία και ποια στο κάτω κάτω είναι η Αργεντινή;
Δε κατάλαβα, αφού ο Ρουμπίνης το είπε: Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ!
Ποιος Μέσι ρε Μαραντονάκο φουκαρά…
Ξέρεις από Ρεχάγκελ;
Κουτσαβάκια έ κουτσαβάκια!
Και θα τα σπάσω και θα το σηκώσω!
Τέλος.

Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΗ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη