19 Ιαν 2010

"αυτό δεν είναι πανελλήνιος ψυχολογικός σύλλογος αλλά πανελλήνιος ψυχολογικός πόλεμος"

Καταγγελία για πανελλήνιο ψυχολογικό σύλλογο .. ξεκίνησαν οι απειλές
Χθες έστειλα την καταγγελία .. χθες ξεκίνησαν και οι απειλές,
Χθες έστειλα στα blog την παρακάτω καταγγελία, και αμέσως πιο κάτω από το κείμενο σας...

παραθέτω την πρώτη αντίδραση με τηλεφώνημα του προέδρου, ενδεικτικό για το πώς αντιμετωπίζει τα μέλη του ο πανελλήνιος ψυχολογικός σύλλογος

"Εργάζομαι ως ψυχολόγος σε κέντρο απεξάρτησης Πριν από 3 μήνες και μετά από βομβαρδισμό μηνυμάτων εγγραφής από τον συγκεκριμένο σύλλογο, και τον πρόεδρο του Μάντη Νικόλαο , αποφάσισα να γραφτώ, να πληρώσω και την συνδρομή μου 60 εύρο ενώ μου έστειλαν απόδειξη για 25.. το αφήνω αυτό... τα περισσότερα μηνύματα ήταν Έμεσα απειλητικά του τύπου όποιος...δεν είναι στον σύλλογο μας είναι παράνομος και θα διωχθεί ποινικά κ.α. Αφού λοιπόν γράφτηκα και πλήρωσα σε λίγο καιρό μου έρχεται ένα μήνυμα ότι επειδή έγινε εμπρηστική ενέργεια εναντίον του συλλόγου πρέπει να δώσουμε αλλά 30 εύρο για να αποκατασταθούν οι ζημίες. Αν και μου έστειλαν αλλά 2 μηνύματα δεν πλήρωσα βλέποντας ότι κάτι δεν μου αρέσει στην ιστορία .Και εδώ αρχίζει το ωραίο.Κάποια στιγμή με ενημέρωσαν ότι ο σύλλογος και το διοικητικό συμβούλιο θα κάνουν κάποιες περιοδείες στην Ελλάδα για να ελέγξουν τις νομαρχίες ως προς την νομιμότητα των αδειών που δίνονται στους ψυχολόγους, διότι κάποιοι όπως λενε είχαν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος παράνομα. Όποτε αυτή την φορά μας ζήτησαν εθελοντικά κάποια συνεισφορά για τα τρέχοντα έξοδα του διοικητικού συμβουλίου, ούτε όμως αυτή την φορά έδωσα κάτι, για να μη τα πολυλογώ την περίοδο (Χριστούγεννα!! ) που υποτίθεται ότι το δραστήριο διοικητικό συμβούλιο του πανελλήνιου ψυχολογικού συλλόγου θα ήταν επί ποδός να ελέγχει , για καλή μου τύχη πήγα με την σύζυγο μου στο χιονοδρομικό κέντρο 3 - 5 πηγάδια, και ποιον να δω εκεί, τον Μάντη με το διοικητικό συμβούλιο να τρωνε και να διαμένουν εκεί και από ότι ανακάλυψα αρκετές μέρες !!!!Επειδή ένοιωσα την κοροϊδία να μας δουλεύουν!! και να τρωνε τα λεφτά μας σε διακοπές!!, επικοινώνησα μαζί τους εκ των υστέρων και ζήτησα εξηγήσεις για αυτό που είδα, η απάντηση ήταν . ότι δεν βρήκαμε άλλο ξενοδοχείο. λες και μιλάνε σε κάποιων με νοημοσύνη 12, και λες και αυτά γίνονται γιορτινές ημέρες! Επειδή μετά ( δυστυχώς ) μετά, έψαξα καλύτερα για αυτόν τον σύλλογο σφραγίδα, και τον πρόεδρο του βρήκα και πολλά άλλα, όπως σωρεία καταγγελιών εναντίον τους, ότι ο πρόεδρος τους είναι μόνιμος στα δικαστήρια για παρόμοιες απατές κ.α, και ότι τα λεφτά μας οι συνδρομές δηλαδή πανε σε δικηγόρους για να τον βγάζουν καθαρό, ότι ο ίδιος μπήκε πασοκικά και χωρίς κανένα προσόν ως καθηγητής στη σχολή ικάρων και στην παντιο, ενώ είναι απόφοιτος ιδιωτικής σχολής ψυχολογίας ( Δεληγιάννη ) στην Αθήνα χωρίς καμία αναγνώριση με μεταπτυχιακό στην Γαλλία! . Και χωρίς καμία έρευνα και δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά που να δικαιολογούν να κρατά τέτοια θέση.. αυτό το βρήκα από τα nea online και ότι τώρα στα 60 του χρόνια αντί να βγει στην σύνταξη προσπαθεί με καταγγελίες εναντίον 22 χρονών παιδιών να πάρει την θέση τους στο υπουργείο αμύνης .Φτάνει πια αυτή η κοροϊδία "κύριε" Μάντη, δεν είμαι, ούτε είμαστε ηλίθιοι τέλος!! Συμβουλή προς τους συνάδελφους μείνετε μακριά!!!" ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ

κατά τις 8 το βράδυ έλαβα το παρακάτω τηλεφώνημα

ήταν ο πρόεδρος μάντης Νικόλαος.. και μου είπε κατά λέξη . ξέρεις ποίος είμαι εγώ.. ξέρεις ποιοι είναι οι δικηγόροι μου. εγώ έχω άτομα στην κυβέρνηση. πέρα από αυτό που είπε ότι γνωρίζει ότι δουλεύω με σύμβαση και σιγά σιγά να ψάχνω να βρω δουλειά.
απλά επειδή δεν ξέρω μέχρι που μπορεί να φτάσει η αλητεία τους.. να ενημερώσω ότι δουλεύω μόνο εγώ, η σύζυγος μου είναι άνεργη, και περιμένουμε παιδάκι σε λίγους μήνες...
και κάτι ακόμα κύριε μάντη στην σελίδα του επίσημου συλλόγου ελλήνων ψυχολόγων είδα ότι σας κατήγγειλαν διότι κλέψατε όλα τα αρχεία των μελών του με σκοπό να γραφτούν σε εσάς.
Γενικά στο διαδικτιο το ονοματάκι σας δεν το βλέπω και στις καλύτερες σελίδες
Εξαιτίας σας αυτή τη στιγμή .. και μετά από τους δυνατούς φίλους σας έχουν απολυθεί από νομαρχίες παιδιά 22 και 24 ετών, παιδιά που είχαν όνειρα και προσπαθούσαν να βγάλουν ένα μεροκάματο.
Και κάτι ακόμα με επαγγελματική εμπειρία όπως λετε 30 χρόνων σε ίκαρων και παντιο. γιατί κάνετε καταγγελίες εναντίον νέων παιδιών που προσλήφτηκαν στο υπουργείο αμύνης, και δεν έβαλαν εσάς.. δεν σας φτάνει που κρατάτε παράνομα θέσεις σε ίκαρων και παντιο με πτυχίο ιδιωτικής σχολής.. προπτυχιακά εννοώ.. αφήστε κύριε και Κανά νέο άνθρωπο να δουλέψει .. θα μπορούσε να είναι παιδί σου!!!! αυτό δεν είναι πανελλήνιος ψυχολογικός σύλλογος αλλά πανελλήνιος ψυχολογικός πόλεμος
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη