4 Ιαν 2010

Το μέγα πρόβλημα των αποδείξεων

Κύριε Παπακωνσνταντίνου!

Εγώ θα σου τα πω απλά, χωριάτικα που λέμε:

Δεν έχω περγαμηνές, δεν έχω πτυχία και master επί των οικονομικών θεμάτων, δεν έχω διπλώματα, ούτε παπλώματα.

Αλλά σίγουρα κι εγώ σ΄ αυτόν τον ρημάδι τόπο κάνω κάποια δουλειά, όταν λοιπόν δίνω μία προσφορά, η άμεση αντίδραση του πελάτη, είναι, ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ ΠΟΣΟ;;;;;;;;;;;

Εγώ λοιπόν είμαι ο φοροφυγάς;;;;;;;;;

Και σε πληροφορώ ότι μεταξύ των πελατών μου υπάρχουν, και εφοριακοί, και δικαστικοί, και αστυνομικοί, και υπάλληλοι των ελεγκτικών μηχανισμών του Κράτους.

Και αφού λοιπόν όλοι αυτοί με πληρώνουν με απαίτησή τους να μην κόψω τιμολόγιο ή...

απόδειξη παροχής υπηρεσιών, γίνομαι κι εγώ φοροφυγάς αναγκαστικά. ( και μου αρέσει).

Και ξέρεις κύριε υπουργέ γιατί συμβαίνει αυτό;;;

Γιατί από το σύνολο των αποδείξεων που θα συγκεντρώσει ο όποιος Έλληνας πολίτης, για τις όποιες δαπάνες πραγματοποιήσει μέσα στο φορολογικό έτος, θα εκπέσουν από το
φορολογητέο εισόδημά του μόνο κατά ένα Χ επί τοις %.( Το οποίο σε σχέση με το ΦΠΑ που θα πλήρωνε, είναι αμελητέο).
(παράδειγμα: για τις σπουδές των δύο παιδιών μου, πλήρωσα μόνο για ενοίκια 36.000,00 €, αν ήταν με απόδειξη θα πλήρωνα 54.000,00 €, κάνε εσύ τον λογαριασμό)

Αν θες λοιπόν να μαζέψει λεφτά το κράτος, βγές στο γυαλί (τώρα που μπήκε ο καινούργιος χρόνος) και πες προς τους Έλληνες και τις Ελληνίδες, το εξής: (αλλά με γλώσσα που να σε καταλάβουν όλοι, ακόμη και η χωριάτισσα η μάνα μου, που είναι 82 χρονών και που γέννησε τέσσερα παιδιά, όλοι τους μικροεπιχειρηματίες και όλοι τους με χρέη), από 1-1-2010 έως 31-12-2010 όσες αποδείξεις συγκεντρώσει ο κάθε φορολογούμενος πολίτης, θα εκπέσουν στο σύνολό τους από το φορολογητέο εισόδημα.

Και αν θέλει τότε ας μην εκδώσει απόδειξη ο:

Ταβερνιάρης,
Πρατηριούχος,
Συνεργειατζής,
Υδραυλικός (όπως εγώ)
Ηλεκτρολόγος,
Δικηγόρος,
Συμβολαιογράφος,
Μηχανικός,
Γιατρός,
Καθηγητής και δάσκαλος (των ιδιαιτέρων μαθημάτων κατ΄ οίκον).
Λαϊκατζής
Καταστηματάρχης κλπ, κλπ, κλπ, κλπ, κλπ, κλπ, κλπ, κλπ,…………………………………………………………….

Αλλά πιστεύω ότι δεν θα το κάνεις, γιατί δεν θα σε αφήσουν οι τραπεζίτες, σκέψου αν το κάνεις πόσο πλασματικό χρήμα θα εμφανιστεί στην αγορά.(αυτό που τοκίζουν, και ανατοκίζουν οι τράπεζες, και που στην ουσία δεν υπάρχει πραγματικά).

Σκέψου πώς τα λίτρα καυσίμων που βγαίνουν από τα διυλιστήρια (επισήμως ) θα εμφανισθούν τετραπλάσια.(βλέπε transit, και λαθρεμπόριο).

Και σκέψου το εξής, αν το κάνεις όλοι οι δείκτες της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας θα ανατραπούν (σε ότι αφορά, πόσο και τι μπαίνει, και βγαίνει στη χώρα).

Εκείνο όμως που με πληγώνει περισσότερο, είναι οι συζητήσεις που ακούω στα λαϊκά καφενεδάκια, το μόνο που ακούει κανείς είναι: ΄Ελα μωρέ, όλοι μια συντεχνία είναι,
(εννοώντας βέβαια τους 300 της βουλής και τον περίγυρό τους) .
Κάθε φορά που αλλάζει η κυβέρνηση, (από την μεταπολίτευση και μετά) η καινούργια παραλαμβάνει από την παλιά, καμένη γη, άδεια ταμεία, κλπ, κλπ.
Οι μόνοι που την βγάζουν ζάχαρη είναι: όσοι έχουν κάποια σχέση με τα κοινά (Κοινοτάρχες, Δήμαρχοι, Νομάρχες, Βουλευτές Υπουργοί, με τους εκάστοτε συμβούλους τους )
Τα παραδείγματα πολλά και γνωστά.
Και ας ρωτήσω και κάτι ακόμη, που ίσως χαρακτηρισθεί από ορισμένους αφελές, αλλά εγώ θα το ρωτήσω χωριάτικα, και αν μπορεί κάποιος ας μου απαντήσει επιστημονικά.
Σίγουρα η χώρα διαθέτει ένα ορισμένο ποσόν χρημάτων, το οποίο βέβαια το διαχειρίζονται η τράπεζα της Ελλάδος με τα τσιράκια της.
Και ας υποθέσουμε ότι το ποσόν είναι 100. (είτε 100 δις, είτε 100 τρις €, είναι αδιάφορο, και σίγουρα είναι ορισμένο).
Και αν πάλι υποθέσουμε ότι όλο αυτό το ποσόν οι τράπεζες , το δανείζουν σε μας τους πολίτες, για ένα χρόνο, με την υποχρέωση να το επιστρέψουμε σε έναν χρόνο.
Επιστρέφοντας λοιπόν το ποσόν, θα πρέπει να επιστρέψουμε τα 100 + 17,5%.
Δεδομένου ότι όλο το κυκλοφορούν είναι 100, το επί πλέον 17,5% (επιτόκιο) πού θα το βρούμε;;;; θα πάμε στον τυπογράφο της γειτονιάς μας για εκτύπωση;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Αυτά τα λίγα κύριε υπουργέ, προς το παρόν, απλά, λαϊκά και χωριάτικα.

Με εκτίμηση.

Νικόλας Μαλγαρινός.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη