Διαβάστε το δελτίο τύπου της Τουρκικής αεροπορίας εδώ
Διαβάστε το άρθρο της Zaman, εδώ
Οι τουρκικές αερογραμμές επέλεξαν το Μαρούσι προκειμένου να κάνουν «μπάσιμο» στην ελληνική αγορά και δύο καλοί λόγοι είναι αφενός η «ουδετερότητα» που εκφράζει, αφετέρου η απρόσμενη διάκρισή του στο Top-16 της Ευρωλίγκα. Η συμφωνία με το Μαρούσι έχει...
διάρκεια μέχρι το τέλος της σεζόν 2010-11 και αφορά τη φανέλα της ομάδας και τις πινακίδες LED στο κλειστό του Αγίου Θωμά και του ΟΑΚΑ, ωστόσο η συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών αναμένεται να επεκταθεί την επόμενη χρονιά και μέσω διαφορετικών τρόπων διαφήμισης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πάντως, η συμφωνία με το Μαρούσι φημολογείται ότι θα είναι απλά η πρώτη από τις χορηγίες που θα επιδιώξει η τουρκική (κρατικών συμφερόντων) εταιρεία μέσα στο 2010, η οποία αποτελεί ουσιαστικά (άλλον ένα) μοχλό πίεσης στο πλαίσιο της γενικότερης προσπάθειας της γειτονικής χώρας να ενταχθεί στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Επόμενοι στόχοι των Turkish Airlines θα είναι ο Παναθηναϊκός και ο Ολυμπιακός.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πάντως, η συμφωνία με το Μαρούσι φημολογείται ότι θα είναι απλά η πρώτη από τις χορηγίες που θα επιδιώξει η τουρκική (κρατικών συμφερόντων) εταιρεία μέσα στο 2010, η οποία αποτελεί ουσιαστικά (άλλον ένα) μοχλό πίεσης στο πλαίσιο της γενικότερης προσπάθειας της γειτονικής χώρας να ενταχθεί στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Επόμενοι στόχοι των Turkish Airlines θα είναι ο Παναθηναϊκός και ο Ολυμπιακός.
Πάντως, η φανέλα δεν έφερε γούρι στην οικογένεια ΒΩΒΟΥ, καθώς το ΜΑΡΟΥΣΙ έχασε από τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ, με 78-82