28 Μαρ 2010

Μάλλον πρέπει να σταματήσω να γράφω στο μπλογκ…

Αυτό που ζούμε δεν είναι κράτος, κάτι άλλο είναι!

Σηκώθηκα σήμερα Κυριακή, έξι η ώρα το πρωί (με την νέα ώρα!). Δουλεύω στο λάπτοπ μου μία δουλειά που πρέπει να παραδώσω μέσα στην εβδομάδα. Τα παιδιά μου κοιμούνται μέσα στην Κυριακάτικη ησυχία και γαλήνη όπως θα έπρεπε.

Δεν διαμαρτύρομαι που είμαι αναγκασμένος να δουλεύω Κυριακή. Αυτό επιβάλει το επάγγελμά μου και το φόρτο του, αυτό κάνω. Το κάνω για μένα, για την οικογένειά μου, για τις οικογένειες των συνεργατών μου, για την πατρίδα μου… τέλος πάντων το κάνω γιατί μου αρέσει … το κάνω χωρίς να γκρινιάζω.
Όλα καλά μέχρι που πήγε η ώρα οκτώ.
Τότε η τηλεόραση που σιγο-παιζε άρχισε να δείχνει τίτλους ειδήσεων που μου κέντρισαν το ενδιαφέρον, ξεκινά η εκπομπή του Χασαπόπουλου, παίζει ένα δευτερο video με υβριστικά συνθήματα των ΟΥΚ κλπ κλπ. και συνομιλεί με τον δημοσιογράφο Δημήτρη Αγγελίδη που «τράβηξε» το πρώτο video των ΟΥΚ… (αλήθεια πόσο δύσκολο είναι να το κάνει κάποιος αυτό; αρκεί να πάρει από πίσω τα ΟΥΚ!)... φυσικά άρχισε να μιλάει και ο Άδωνις ο οποίος και δίκαιο να έχει το χάνει αυτόματα με τον τόνο της φωνής του… Χαμήλωσα την τηλεόραση διότι έπρεπε να συνεχίσω την εργασία μου…

Μετά από λίγο βλέπω κάτι άλλο…. Και ξαναδυναμώνω…

Λέω δεν είναι δυνατόν … Αυτό που ζούμε δεν είναι κράτος, κάτι άλλο είναι!

Ο Γ.Γ. Γαμματέας του υπουργείου κοκορεύεται δημοσίως (mega) ότι η εφορία, ρουφιανεύει από το google earth, για να δει αν κάποιος έχει πισίνα! Μα σαν Ελληνικό κράτος έχουμε κάνει μήνυση στην google-earth (Ελληνικός στρατός)!

Θα έπρεπε να απολογούνται που δεν έχουμε κτηματολόγιο, που δεν έχουμε το δικό μας google (που το έχουμε αλλά εσείς δεν το ξέρετε!).

Θα έπρεπε να απολογούνται που ΔΕΝ έχουμε ενιαίο σύστημα γεωγραφικών πληροφοριών ως χώρα.

Αλήθεια κύριε Γ.Γ., πως ελέγχεται αν ένας υπάλληλος της εφορίας, στο ωράριο εργασίας του, ψάχνει για πισίνες στο google earth και ότι δεν κάνει chat στο facebook, το MSN ή το Skype?
Γιατί λέτε επισήμως στην τηλεόραση ότι χρησιμοποιείτε ένα ξένο λογισμικό ΠΑΡΑΝΟΜΑ (η επαγγελματική του χρήση απαγορεύεται ρητά, όπως και η εκτύπωση ή επεξεργασία εικόνων του), και δεν χρησιμοποιείται τις ΑΠΕΙΡΕΣ φωτογραφίες της ΓΥΣ, οι οποίες είναι επίσημο Ελληνικό έγγραφο, με γνωστή την ημέρα και ώρα φωτοληψίας, με ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ανάλυση (κλίμακα);
Οι εικόνα του google πότε ακριβώς τραβήχτηκε; Αν κάποιος σας πει ότι σήμερα δεν την έχω ή αν σας πει σε ποιοα ακριβώς εποχή αναφέρεστε τι θα του απαντήσετε; Να πάρει τηλέφωνο την Google ή την CIA;

Και άντε το κάνατε για τους δικούς σας λόγους! Αντί να το κάνετε χωρίς να το πείτε ΠΟΥΘΕΝΑ (για τους παραπάνω λόγους), το διατυμπανίζεται και κοκορεύεστε στα καναλάλια και τους υπερ-δημοσιογράφους;

Είμαι σίγουρος ότι δεν θα πάρουμε απαντήσεις, αλλά την είδηση θα την δούμε ξανά και ξανά από τους υπερ δημοσιογράφους… της Πλάκας (η περιοχή κάτω από την Ακρόπολη).

Αυτά, ο χρόνος που έχω να αφιερώσω στο μπλογκινγκ και τους υπέρ τελείωσε προς στιγμή!

Καλημέρα σας… Καλή Κυριακή.

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη