26 Απρ 2010

"Κι εγώ που ήμουν μια ζωή σωστός, τι όφελος είχα;"

Λέει σε πολύ καλό σχόλιο ο φίλος mac10
"Αγαπητοι φιλοι,
τα ορνια που μας φεραν ως εδω δεν ειναι επιλογη ολων μας.
-Δεν εχω ψηφισει ποτε κανενα απο τα γνωστα λαμογια,
-δεν εχω λαδωσει ποτε κανεναν,
δεν....
-δεν μου εταξε κανεις τιποτα,
-κανω φορολογικη δηλωση κανονικα,
-ποτέ δεν επετρεψα σε εργοδοτη να με εχει ανασφαλιστο, παρολο που ορισμενες φορες με συνέφερε και εμενα και αυτον,
-πεταω τα σκουπιδια στον καδο και οχι στο δρομο,
-δινω τη θεση μου στους ηλικιωμενους κτλ.
ΚΑΙ ΤΙ ΟΦΕΛΟΣ ΥΛΙΚΟ ΕΙΧΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ;;; ΤΙΠΟΤΑ!!
Το παραμυθι οτι φταιμε ολοι κομμενο σας παρακαλω.
ΚΑΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΑΞΗ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΑΤΙΜΩΡΗΤΗ....(!!!)
Παντως αν με αναγκασουν να μεταναστευσω, το σιγουρο ειναι οτι πρωτα θα τους δειρω...και μετα μαυρη πετρα..."
...
Τι μπορεί να πεί κανείς; Αυτή δεν είναι η πραγματικότητα; Έτσι, δεν πορευτήκαμε τα τελευταία 40 χρόνια; Με τους "μαλάκες" και τους "ξύπνιους";
Τα είπε άριστα αυτός! Καλύτερα δεν γίνεται ! Ακούστε τον:



 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη