20 Οκτ 2010

Τα λόγια του φραπέ

Οι φορτηγατζήδες; Τι σχέση έχω εγώ μ αυτούς ρε φίλε, αυτοί είναι ψιλοάξεστοι.


Οι εκπαιδευτικοί; Πολύ κουλτούρα ρε φίλε.

Οι δικηγόροι; Πλάκα μας κάνεις... αυτοί μας πίνουν το αίμα.

XA ! Τους εργάτες... θες ρε να μπλέξεις με τα κουμούνια;

Ποιους συμβασιούχους ρε ! Αυτοί πολεμάνε για τη μονιμότητά τους. Για τους βολεμένους μου μιλάς τώρα;

Άσε με ρε τώρα με τους αγρότες, μια χαρά είναι και δεν το ξέρουν. Ξες τι κονομάνε;

Ρε τι λες; Ποιούς ΟΤΕετζήδες μου λες; Tόσα χρόνια καλά ήταν βολεμένοι και τώρα θα τους συμπαρασταθώ εγώ;

Άσε μας ρε, τώρα με δουλεύεις ! Οι ελεύθεροι επαγγελματίες τα ξέρανε φίλε. Είναι καθαρά επιλογή τους. Να μην ανοίγαν μαγαζί. Εγώ άνοιξα;

Άντε καλά, εσύ δεν παλεύεσαι ρε, ώσπου να γίνουμε συνταξιούχοι...
Άλλωστε εμένα μέχρι στιγμής, δε με πειράξανε. Αν δυσκολευτώ θα φωνάξω.

Φίλε... μέτριο σου είπα, αυτός είναι σκέτος.
Γιώργο, θα ξηγηθείς το φραπεδάκι είπαμε ε; Δεν έχω σήμερα...

Αχιλλέας
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη