27 Οκτ 2010

Μαρίνα Πελτέκη, υποψήφια με τον Χρήστο Μάτη

Παρουσίαση υποψηφίων
Μαρίνα Πελτέκη
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - 5o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ

Είμαι τρίτης γενιάς Θεσσαλονικιά, γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη και κατοικώ στο 5ο δημοτικό διαμέρισμα, στην περιοχή...
 Ευζώνων.
Είμαι απόφοιτος του North College του τμήματος Επικοινωνίας - Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.
Εργάζομαι ως δημοσιογράφος στο Ραδιοφωνικό Σταθμό της ΕΡΤ3 - 102 Fm. Εχω εργαστεί ως συντάκτρια σε εφημερίδες, περιοδικά πανελλαδικής κυκλοφορίας και σε portal.

Έχω εκπονήσει ερευνητικές εργασίες για το περιβάλλον και έχω παρακολουθήσει σεμινάριο στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Δημοσιογραφίας στις Βρυξέλλες με θέμα "Περιβάλλον και Υγεία".

Από το δημοσιογραφικό βήμα έχω κάνει έρευνες και ρεπορτάζ για το περιβάλλον και έχω ασχοληθεί με τα προβλήματα της πόλης, καλύπτοντας το ρεπορτάζ της Τ.Α., ενημερώνοντας το κοινό μέσα από συνεντεύξεις με πολιτικούς, επιστήμονες, τεχνο­κράτες, ακτιβιστές.

Έχω εργαστεί και στην τοπική αυτοδιοίκηση στην υλοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων και έχω σχεδιάσει και διοργανώσει εκδηλώσεις κοινωνικής και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης σε φεστιβάλ νεολαίας. Είμαι μέλος της ΕΣΗΕΜ-Θ.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: marpelteki@yahoo.gr

Με τη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο Ενεργοί Πολίτες - Οικολογία στην Πράξη του Χρήστου Μάτη, θέλω να ασχοληθώ με τα κοινά και έχω στόχο να πάρω πρωτοβουλίες για να αποκτήσουμε καλύτερη ποιότητα ζωής στη Θεσσαλονίκη!

Φίλες και φίλοι
Προσβλέπω στη στήριξη και την εμπιστοσύνη σας για να πετύχουμε να αναβαθμίσουμε τη Θεσσαλονίκη περιβαλλοντικά στην πράξη, για να έχουμε εμείς και οι επόμενες γενιές μια πόλη πράσινη, καθαρή, σύγχρονη και λειτουργική για τους κατοίκους της.

● Με περισσότερο πράσινο και πάρκα - λιγότερα αιωρούμενα σωματίδια και καυσαέριο.
● Με καθαρότερες ακτές στο Θερμαϊκό κόλπο.
● Με περισσότερους πεζόδρομους και λιγότερα αυτοκίνητα στο κέντρο της πόλης.
● Με λιγότερα απορρίμματα, καλύτερη αποκομιδή και περισσότερη ανακύκλωση υλικών.
● Με πεζοδρόμια για τους πεζούς.
● Με εξοικονόμηση ενέργειας, πράσινη οικονομία, εναλλακτικά μέσα μετακίνησης και μεταφοράς.
● Με κοινωνικές παρεμβάσεις και πολιτικές για την ανάπτυξη, τη παιδεία, την υγεία, τον αθλητισμό, τον πολιτισμό για τον κάθε κάτοικο ξεχωριστά.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη