28 Ιαν 2011

Η Θεσσαλονίκη ξαναχτίζεται. Αρχαιολογικά ευρήματα στο κέντρο και ..."τσαμπουκάδες"!

Στο κέντρο της πόλης στην οδό Αντιγονιδών, χτίζεται δίπλα στο Ταχυδρομείο ένα νέο κτήριο. Ως γνωστόν λίγα μέτρα πιο πάνω στην πλατεία υπάρχει ο ναός της Αφροδίτης.

Πηγαίνοντας επί τόπου σήμερα, είδα ότι...
 υπάρχουνε αρχαιολογικά ευρήματα στιβαγμένα. Σε ερώτησή μου αν αυτά έχουνε αναφερθεί (που είναι και το πιθανότερο, γιατί δεν θα τα είχανε σε κοινή θέα), μου ανέφεραν ότι έχει ειδοποιηθεί αρχαιολόγος.

Επειδή δεν κολλάμε μπρίκια, ζήτησα να βγάλω φωτογραφία τα ευρήματα. Ήταν όλοι κατηγορηματικοί: ΟΧΙ,

Φυσικά δεν μάσησα και έβγαλα το κινητό παρά τις απειλές ότι "θα φάω ξύλο" από τους αλλοδαπούς εργάτες και ότι θα φωνάξει η υπεύθυνη την αστυνομία.

Καλώς έπραξε η υπεύθυνη, γιατί θα μπορούσα να είμαι κάποιος που θα θέλει να κλέψει τα ευρήματα. Επίσης το ίδιο της είπα & εγώ, ότι δηλαδή θα καλέσω την αστυνομία.

Φυσικά αμέσως κάλεσα το 100 και μου είπανε ότι είναι θέμα της Νομαρχίας.

Κάλεσα τη Νομαρχία και δεν μπόρεσα να επικοινωνήσω με κανέναν, όση ώρα και αν ανέμενα. Θα ξαναπροσπαθήσω μέχρι να βρω κάποιον για να γνωστοποιήσω την κατάσταση.

Aυτό που ρωτάω είναι: Αφού η γη βγάζει κίονες, γιατί συνεχίζονται τα έργα, όσο και αν τα ευρήματα είναι μικρά.

Μετά την παραπομπή της αστυνομίας στη Νομαρχία και αφού επιτέλους κάποιος το σήκωσε, μου είπανε να τηλεφωνήσω στην πολεοδομία.


Από την πολεοδομία μου είπανε να τηλεφωνήσω στην υπηρεσία αυθαιρέτων.

Από το τμήμα αυθαιρέτων, μου είπανε να τηλεφωνήσω στην εφορεία αρχαιοτήτων θεσσαλονίκης.

Ευτυχώς ελέω διαδικτύου βρήκα τα τηλέφωνα γρήγορα και επιτέλους μίλησα με τη γραμματεία της εφορείας.

Από εκεί αναζήτησαν τον υπεύθυνο της περιοχής, γιατί αλλάζει ο αρμόδιος από την πλατεία Αντιγονιδών και πάνω.

Έδωσα τα στοιχεία, μετά από λίγο με κάλεσε ο υπεύθυνος και του γνωστοποίησα την κατάσταση. Από ότι μου είπε ίσως είναι αρμόδια η εφορεία βυζαντινών αρχαιοτήτων.

Ίσως είμαι υπερβολικά καχύποπτος και ευαίσθητος...
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη