1 Ιουν 2011

Δεν πάω στους αγανακτισμένους, γιατί δεν ξέρω με ποιον είμαι αγανακτισμένος…

Μια διαφορετική άποψη αναγνώστη μας...

Είμαι αγανακτισμένος, με αυτούς τους έλληνες που κρύβουν εισοδήματα και δεν πληρώνουν φόρους;
Είμαι αγανακτισμένος, με τους εργοδότες που δεν πληρώνουν τις ασφαλιστικές εισφορές των εργαζομένων τους;
Είμαι αγανακτισμένος, με τους αγρότες που δηλώνουν πλαστά στοιχεία για να πάρουν χοντρές και μαϊμού επιδοτήσεις;
Είμαι αγανακτισμένος, με τους καλομαθημένους των ΔΕΚΟ, που δεν θέλουν να χάσουν τα απίστευτα προνόμιά τους;
Είμαι αγανακτισμένος, με τους μεγαλοδημοσιογράφους, που... λένε ότι τους επιβάλουν οι καναλάρχες, σύμφωνα πάντα με τα δικά τους συμφέροντα;
Είμαι αγανακτισμένος με πρώην υπουργό, που είπε ότι, έκανε offshore εταιρεία για να μην πληρώνει φόρους στο ελληνικό δημόσιο;
Είμαι αγανακτισμένος με όλους, τους ΄΄μεσσίες΄΄, καλλιτέχνες πολιτικάντηδες κλπ, που μυρίστηκαν δημοσιότητα και τρέχουν στο σύνταγμα;
Είμαι αγανακτισμένος με όλους αυτούς, που ψηφίζουν τους ίδιους και τους ίδιους κάθε φορά; (Με τους πολιτικούς πάντως όσο αγανακτισμένος και να είμαι, σκέφτομαι ότι δεν φταίνε αυτοί…. Αλλά εμείς που τους ψηφίζουμε).

Πάνω από όλα, είμαι πολύ αγανακτισμένος, με όλους αυτούς, που ενώ τώρα συνωστίζονται στις πλατείες, όταν έρθει η ώρα των εκλογών, δεν πάνε να ψηφίσουνε και βγάζουνε πάντα την ουρά τους απέξω. Εκεί είναι η επιλογές μας. Το να φωνάζεις σε μια πλατεία, είναι το μόνο εύκολο. Αλλά η κρίσιμη ώρα, είναι η ώρα της κάλπης. Εκεί φαίνεται η μαγκιά του κάθε ανθρώπου. Για αυτό στις επόμενες εκλογές λέμε όχι στην αποχή. Μόνο έτσι θα στείλουμε το ηχηρό μήνυμα….

Αναγνώστης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη