25 Ιουλ 2011

Κύριοι της COSMOTE είναι αλήθεια;

Καταγγελία αναγνώστη που πιστεύουμε ότι θα διευκρινίσει η cosmote, που έχει δώσει μέχρι στιγμής καλά δείγματα σεβασμού του πελάτη της.
Είμαι συνδρομητής στη COSMOTE σε πρόγραμμα καρτοσύνδεσης. Προχθές και εχθές μου ήρθε το εξής μήνυμα:


ΜΟΛΙΣ ΣΥΝΔΕΘΗΚΕΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ 1Ε ΓΙΑ 24 ΩΡΕΣ

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΕΡΦΑΡΕΙΣ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΜΕΧΡΙ 26/07/11 22:39 ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΕΩΣΗ.

Στην αρχή δεν κατάλαβα τί γινόταν και απόρησα πώς είναι δυνατόν να με χρεώνουν για υπηρεσία που δεν έχω ζητήσει. Νόμισα πως ήταν κάποια προσφορά προώθησης προϊόντος της εταιρίας.

Πήρα τηλέφωνο στην ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ της COSMOTE στο 13838, για να ρωτήσω τί ακριβώς συμβαίνει και για ποιον λόγο έγινε αυτή η χρέωση χωρίς την δική μου έγκριση και χωρίς να με ρωτήσουν έστω να την επιβεβαιώσω.



Η απάντηση που πήρα ήταν πως αυτή η χρέωση γίνεται αυτόματα σε όσους έχουν τηλεφωνικές συσκευές που υποστηρίζουν ίντερνετ και αν δεν το θέλω, πρέπει να το απενεργοποιήσω ( . δεν θυμάμαι να ενεργοποίησα κάτι τέτοιο) ή να το κάνω εκείνη τη στιγμή τηλεφωνικά. Αφού μου ζήτησαν πλήρη στοιχεία ( Όνομα, ΑΦΜ, αριθμό τηλεφώνου) μου είπαν πως θα απενεργοποιηθεί σε λίγα λεπτά. Τους είπα πως αυτό που κάνουν δεν είναι σωστό, να με χρεώνουν για κάτι που δεν παρήγγειλα. Η τηλεφωνήτρια συμφώνησε μαζί μου και μου είπε πως το παράπονό μου, το έχουν διατυπώσει και άλλοι και έχει προωθηθεί στους φωστήρες που εμπνεύστηκαν αυτήν την απάτη. Γιατί περί απάτης πρόκειται. Φανταστήτε λοιπόν αυτή η χρέωση να έγινε σε 1εκ συνδρομητές. Το πιο εύκολο 1εκ ΕΥΡΩ που έβγαλε ποτέ κανείς.

Όσοι συνδρομητές της COSMOTE έχουν λάβει ανάλογο μήνυμα καλά θα κάνουν να τηλεφωνήσουν στο 13838 και να απαιτήσουν να τους απενεργοποιήσουν από την απάτη αλλα και να απαιτήσουν να τους επιστραφεί το ποσό που τους χρεώθηκε για μια υπηρεσία που ΠΟΤΕ δεν ζήτησαν.

Αναγνώστης

mysatelite.wordpress.com
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη