22 Σεπ 2011

Η πιό σοφή κουβέντα που άκουσα τον τελευταίο καιρό !

Πριν από δύο λεπτά με πήρε τηλέφωνο ο ξάδερφός μου Σάκης. Αστυνομικός και ...φόλα ΠΑΣΟΚ. Άρρωστος Πασόκος, από αυτούς που κολλούσαν αφίσες τη δεκαετία του ΄80. Αιτία του τηλεφώνου, το εκκαθαριστικό με το τέλος αλληλεγγύης. Με πήρε ως οικονομολόγο, για να με συμβουλευτεί. Σας μεταφερω αυτούσιο τον διάλογο:

-Ρε ξάδερφε, μου ήρθε σήμερα αυτή η μαλακία με τον έκτακτο φόρο.
-Πόσο σου ήρθε ρε;
-672 ευρώ, μας γ@μησαν. Τι σκατά κάνω τώρα; Το πληρώνω; Έχεις καμιά μαγκιά να μην το πληρώσω;
-Όχι ρε τι μαγκιά, να το πληρώσεις, εγώ έχω μια βδομάδα που το πλήρωσα.
-Ρε δε γ@μιούνται! Δεν το πληρώνω, τι θα μου κάνουν; Θα με κλ@σουν τ΄@ρχίδια.
- Μην κάνεις μαλακίες, πλήρωσέ το -του λέω- δεν το γλιτώνεις, δεν θα παίρνεις ενημερότητα. Εξάλλου -συνεχίζω- εσύ είσαι ΠΑΣΟΚ ρε κουφάλα!

- Εγώ είμαι! αυτός ο μαλάκας ο Γιωργάκης δεν είναι !!!! με ταπώνει και με στέλνει αδιάβαστο!

Μα τω Θεώ κάθε λέξη είναι αληθινή, αυτή ακριβώς ήταν η κουβέντα μας.

Άδικο έχει;

Σ.Γ./taxalia
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη