15 Σεπ 2011

Τι να άλλο να πώ;

Επιτρέψτε μου, μια προσωπική εξομολόγηση, ενός σοκαριστικού διαλόγου που είχα χθες το βράδυ.
Θεσσαλονίκη, οδός Δελφών, 9.30μμ, χθες 14.9.2011. Πάω με το "παπάκι" μου, ένα Yamaha Cryprton σε βενζινάδικο. Τα τελευταία..
χρόνια, βάζω σχεδόν πάντα 2 ευρώ.
-Πόσο βάζω; ρωτάει ο βενζινάς
-Φούλαρέ το, του λέω
Το φουλάρει και η οθόνη της αντλίας δείχνει 5 ευρώ. Ήταν η πρώτη φορά που άδειασε τελείως το ντεπόζιτο και έβαλα τόσο πολύ. Θυμήθηκα ότι πριν 4-5 χρόνια φούλαρα με 2 ευρώ.
- Πέντε ευρώ;;;; Ω ρε π@@στη μου, πού θα πάει αυτό το χάλι, λέω στον βενζινά.


Και ξέρετε τι μου απαντά;


-Ε, έτσι όπως τα κανε ο Καραμανλής, τι να κάνουμε τώρα !!!!!!!

Ναι, "ο Καραμανλής" !!!! μου είπε ο βενζινάς. Κι έμεινα κάγκελο, από την ευκολία μετάθεσης των αποτυχιών !
Και θυμήθηκα ότι το ΠΑΣΟΚ διπλασίασε την τιμή της βενζίνης, μέσα σε δύο χρόνια, ενώ πήδηξε χωρίς σάλιο τους βενζινάδες. Θυμάστε τις κινητοποιήσεις τους, όταν τους υποχρέωσαν να βάλουν ταμειακές και για τη λιανική; Τότε που έσκουζαν για την αδυναμία τους να παρακολουθήσουν τα λίτρα, λόγω "διόγκωσης" από θερμοκρασιακές μεταβολές;
Θυμάστε πόσο έσκουζαν ότι τους μείωσαν το περιθώριο κέρδους, σε όφελος των εταιρειών;

Αλλά ο Πασόκος εκεί! "φταίει ο Καραμανλής!"

όσα χρόνια κι αν περάσουν, και το κεφάλι να τους πάρει αυτή η κυβέρνηση, οι χαχόλοι θα μεταθέτουν το βάρος στον ....Καραμανλή.
ε, ρε τι κάνει η πλύση εγκεφάλου !
Για αυτό Γιώργο μου, πέντε ευρώ το λίτρο να την πας τη βενζίνη !!!!! Σκίστους τον πάτο, τους αμετανόητους ! Αλλά εμείς τι φταίμε;

fugitive
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη