27 Οκτ 2011

Εγώ ποιά σημαία να υψώσω αύριο;

Αύριο η επέτειος του ΟΧΙ, της Εθνικής αντίστασης, της εθνικής ανάτασης, της πάλης για την ελευθερία, της μάχης για τη διατήρηση της εθνικής κυριαρχίας.
Σήμερα η ημέρα τής υποταγής στους απογόνους τού Αδόλφου και των ορδών του.
Ποιά σημαία να σηκώσω αύριο;
Τη σβάστικα που κατέβασε ο Γλέζος ή την αιματοβαμμένη  γαλανόλευκη; Λέω να υψώσω ένα ...
λευκό πανί, το σύμβολο της παράδοσης, και στη θέση του «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ή ΘΑΝΑΤΟΣ» να γράψω  «Τέρμα στα πράσινα και γαλάζια λαμόγια που ξεσκίζουν δεκαετίες τώρα τις σάρκες μου. κ.κ. Παπανδρέου και Σαμαρά μαζέψτε τα κομματόσκυλα και τους πολιτευτάδες σας.
Χόρτασα σωτηρία». 
Το πάρτυ τελείωσε και σεις γαλαζοπράσινα λαμόγια με έχετε δεμένο χειροπόδαρα στο άρμα του Βερολίνου.  Όπως το 1974 έτσι και το 2011.
Μία καταστροφή, της εθνικής υπερηφάνειας μου, ανταλλάσσεται [;] με την απαλλαγή μου από τα γαμψά νύχια των λυμεώνων του ιδρώτα μου.   

Σωτήριος Καλαμίτσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη