Κατά μέτωπον επίθεση του τηλεοπτικού σταθμού στη Νέα Δημοκρατία, από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού. Αφορμή, μια δήλωση της Νέας Δημοκρατίας, για το μοίρασμα της διαφημιστικής πίτας, από τις κρατικές επιχειρήσεις, όπως ο ΟΠΑΠ. Η Ν.Δ. ξύπνησε επιτέλους, κατάλαβε ότι η κρατική διαφήμιση κατευθύνεται έτσι ώστε να "ευλογούν" τα ΜΜΕ το ΠΑΣΟΚ και έβγαλε την εξής ανακοίνωση, με πολύυυυυ νόημα:
«Τις τελευταίες ημέρες παρατηρείται μια άνευ προηγουμένου σπουδή υπουργείων και οργανισμών να προκηρύξουν διαφημιστικούς διαγωνισμούς αμφιβόλου αξιοπιστίας και αποτελεσματικότητας.
Σε αυτές τις εποχές που το Δημόσιο προσπαθεί να περιορίσει τις δαπάνες του, Υπουργεία και μονοπωλιακοί Οργανισμοί που ελέγχονται από το κράτος, όπως το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, το Υπουργείο Ανάπτυξης, η ΔΕΗ και ο ΟΠΑΠ, προχωρούν σε προκηρύξεις διαγωνισμών υψηλού budget με στόχο να δεσμεύσουν, με τις αποφάσεις τους, την επόμενη κυβέρνηση.
Για παράδειγμα, δεν είναι δυνατόν στο διαφημιστικό διαγωνισμό ύψους 1,1 εκατ. ευρώ που προκηρύσσει το Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης, με αντικείμενο την «Διατήρηση και βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της γεωργίας, της δασοκομίας και του αγροδιατροφικού τομέα», την «Ποιότητα ζωής στις αγροτικές περιοχές και διαφοροποίηση της αγροτικής οικονομίας» και τη «Δημιουργία τοπικών ικανοτήτων για την απασχόληση και τη διαφοροποίηση στις αγροτικές περιοχές μέσω της προσέγγισης Leader», να συμμετέχει μόνον μία εταιρία, όπου και κατευθύνεται ο διαγωνισμός.
Όπως δεν είναι δυνατόν, σε μία εποχή που όλες οι διαφημιστικές εταιρίες παλεύουν για την επιβίωσή τους, επίσης μία και μόνο εταιρία να συμμετέχει στο διαγωνισμό (προϋπολογισμού 2 εκ. Ευρώ) για την «ψηφιακή σύγκλιση», και ο διαγωνισμός να συνεχίζει να είναι σε ισχύ.
Όπως δεν είναι δυνατόν, η ΔΕΗ να αποφασίζει τη διανομή διαφημιστικού κονδυλίου 12 εκ. Ευρώ, με πρακτικές με τις οποίες διαφωνεί ακόμη και η Ένωση Διαφημιστικών Εταιριών Ελλάδας (ΕΔΕΕ).
Αλλά δεν είναι δυνατόν, ο μονοπωλιακός ΟΠΑΠ, με απόφαση του Διοικητικού του Συμβουλίου να αποφασίζει –σε αυτή τη συγκυρία- τη διενέργεια διαφημιστικού διαγωνισμού ύψους δεκάδων εκ. Ευρώ.
Η σπουδή ορισμένων να κλείσουν άρον – άρον με διαγωνισμούς φτιαγμένους στο γόνατο, τα διαφημιστικά budget των επομένων ετών και να δεσμεύσουν με τις αποφάσεις τους την επόμενη κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εθνικές εκλογές, δεν είναι ούτε κατανοητή και, βέβαια, ούτε αποδεκτή.
Η Νέα Δημοκρατία, δεν θα επιτρέψει τέτοιες διαδικασίες. Γι’ αυτό και ζητά, άμεσα, τη διακοπή των διαγωνισμών και τη συγκρότηση διακομματικών επιτροπών, με τη συμμετοχή δικαστικών αντιπροσώπων, για την προκήρυξη, αξιολόγηση και ανάθεση οποιουδήποτε κρατικού διαφημιστικού κονδυλίου».
................................................................................................................................................
Στον ΣΚΑΪ δεν άρεσε η παρέμβαση -φαίνεται ότι κάποιοι χάνουν μαρμίτα- και με πρόσχημα το δήθεν ενδιαφέρον γα τη "διαφημιστική αγορά που στενάζει", εξαπέλυσε δριμεία επίθεση εναντίον της Ν.Δ. Τους έπιασε ο καημός, τι θα απογίνει η ΔΕΗ χωρίς διαφήμιση, ενώ οι κακομαθημένοι του ΟΠΑΠ, έσπευσαν να απαντήσουν ότι "είναι ιδιωτική εταιρεία και δεν τους νοιάζει τι λέει η Ν.Δ.". Ίσως τους νοιάξει όταν κληθούν για εξηγήσεις από κάποιον εισαγγελέα.
Δηλαδή, επειδή "στενάζει η διαφημιστική αγορά" και κατ΄επέκταση το πορτοφόλι των επιχειρηματιών του σταθμού, πρέπει η Ν.Δ. να συνηγορήσει στη διασπάθιση του δημόσιου χρήματος;
Υ.Γ. Ακόμη περιμένουμε από τον ΟΠΑΠ να μας εξηγήσει πώς μοίρασε τη διαφημιστική πίτα. Γιατί π.χ. έχει όλη τη χρονιά διαφήμιση σε site με 150 επισκέψεις ημερησίως;