4 Ιαν 2012

Τους δουλεύει όλους ο κελεμπίας της ΑΕΚ

Τα ΄παμε και χθες για τον ...επενδυτή, με το όνομα Βασίλης Ξενιάδης (εδώ).
Για να δείτε πόσο παπατζής είναι ο άνθρωπος, προσθέτουμε μόνο τούτο:



δήλωσε στο ΒΗΜΑ:
«Είναι αληθές ότι τα τελευταία επτά χρόνια οι φορολογικές δηλώσεις μου είναι μηδενικές, ωστόσο αυτό εξηγείται. Ο επιχειρηματικός όμιλός μου εδρεύει και δραστηριοποιείται στο εξωτερικό, τα χρήματά μου βρίσκονται σε τράπεζες εκτός της χώρας και γενικώς δεν έχω εισοδήματα τα οποία να προέρχονται από επιχειρηματικές δραστηριότητές μου στην Ελλάδα. Όσα βγάζω, και πιστέψτε με είναι αρκετά, τα δηλώνω εκεί που πρέπει».

Όποιος όμως έχει ελάχιστες γνώσεις φορολογικών, συμπεραίνει ότι ο άνθρωπος με τη δήλωσή του, θα πάει φυλακή !
Γιατί απλούστατα:
" Σε φόρο για το παγκόσμιο εισόδημά του (αποκτάται εδώ ή στο εξωτερικό) υπόκειται κάθε φυσικό πρόσωπο που έχει την κατοικία ή τη συνήθη διαμονή του στην Ελλάδα." (νόμος 3943/2011).


Ο κ.Ξενιάδης, είναι μόνιμος κάτοικος Αθηνών, άρα.....δουλειά για την οικονομική αστυνομία...
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη