19 Ιαν 2012

Mιχάλης Ιατρόπουλος: «Η Μαρία με έσωσε από τον αλκοολισμό»

Για την άσχημη, αλλά και επικίνδυνη περίοδο που περνούσε ακροβατώντας ανάμεσα στον αλκοολισμό και τις ουσίες, πριν γνωρίσει τη μέλλουσα σύζυγό του Μαρία Εγγλέζου, μίλησε ο Μιχάλης Ιατρόπουλος λίγο πριν ντυθεί για ακόμη μια φορά..
γαμπρός και ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας. «Η Μαρία μου απέδειξε ότι υπάρχουν ακόμα παραδοσιακές γυναίκες που σε κάνουν να νιώθεις άντρας, όχι βλάκας. Πριν από τη γυναίκα μου, δεν υπήρχε τίποτε. Τα έχω διαγράψει όλα. Οι πρώην σύζυγοί μου, μου χάρισαν τρία υπέροχα παιδιά. Η Μαρία είναι σύντροφος, φιλαράκι, αδερφή μου, κολλητή μου, μάνα μου, ερωμένη μου. Είναι τα πάντα. Επίσης της έχω τυφλή εμπιστοσύνη. Δούλευα σε ένα μαγαζί στη Γλυφάδα όπου η Μαρία αντικατέστησε μια τραγουδίστρια. Εγώ περνούσα τη φάση του διαζυγίου μου. Ήταν πολύ δύσκολη περίοδος για μένα. Της έκανε φοβερή εντύπωση ότι ενώ με φλέρταραν πολλές γυναίκες, έφευγα πάντα μόνος μου. Κάποια στιγμή με συνέλαβε να μυρίζω τα ρούχα της στο καμαρίνι. Από εκείνη τη μέρα φεύγαμε μαζί" δήλωσε ο ηθοποιός ενώ η τραγουδίστρια αποκάλυψε πώς έγινε η πρόταση γάμου: «Η πρόταση γάμου έγινε στα γενέθλιά μου, στις 17 Νοέμβρη, την ώρα που τραγουδούσα, ο Μιχάλης έγραψε ένα τραγούδι. Ξαφνικά διακόπτεται το πρόγραμμα, φέρνουν μια τούρτα στη σκηνή και ένας εκ των τραγουδιστών λέει: «Θα πω κι ένα τραγούδι που το έχει γράψει ένας πολύ καλός μας φίλος». Το τραγούδι μιλούσε για τη σχέση μας και απευθυνόταν σε μένα. Το τραγούδι ήταν σαν παλιό ρεμπέτικο και μεταξύ άλλων έλεγε: «Μαρικάκι αν μπορείς, έλα να με παντρευτείς». Απάντησα αμέσως 'ναι'. Συγκινήθηκα πάρα πολύ». Πώς ήταν όμως η ζωή του Μιχάλη Ιατρόπουλου στο παρελθόν; «Η Μαρία μπόρεσε να μου δημιουργήσει ξανά ενδιαφέρον για τη ζωή. Έχω κάνει τεράστιους κύκλους στη ζωή μου» δηλώνει ο ηθοποιός ενώ συνεχίζει μιλώντας με ειλικρίνεια για το πρόβλημα αλκοολισμού που αντιμετώπισε: «Ήμουν στα όρια του αλκοολισμού και ευγνωμονώ τη γυναίκα μου που κατόρθωσε με τον τρόπο της να με βοηθήσει μετά από πολλές προσπάθειες. Έπινα πολύ. Έπινα και δεν μεθούσα. Έπινα ένα μπουκάλι ουίσκι και 20 μπύρες τη μέρα επί 28 χρόνια. Και ό,τι βλακεία έχω κάνει, την έχω κάνει από το αλκοόλ. Ό,τι σαχλαμάρα και όποιο λάθος έχω κάνει, το έχω κάνει πιωμένος. Τώρα δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω λάθος με τίποτε. Στα 45 μου ανοίγω νέα σελίδα στη ζωή μου και το οφείλω στη Μαρία. Πολλές φορές έχω φτάσει στα όρια του θανάτου. Από τη νύχτα όμως και από θέματα υγείας. Τρεις φορές πήγα και ήρθα. Μια στο στρατό που έπαθα δυο εμφράγματα και μια από το αλκοόλ. Πέρασα πολύ μεγάλη κατάθλιψη. Ας είναι καλά η Μαρία που με έκανε να συνέλθω. Κόντεψα να πεθάνω. Τώρα για πρώτη φορά στη ζωή μου, μετά τη γέννηση των παιδιών μου, θέλω να ζήσω. Κατάλαβες; Θέλω να ζήσω. Έχω δοκιμάσει και μαλακά και σκληρά ναρκωτικά. Ο κόσμος το έχει τούμπανο… Έχει τελειώσει αυτό το κεφάλαιο πια για μένα».


πηγή
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη