19 Μαρ 2012

Επίσκεψη Γ. Μαγκριώτη στο αεροδρόμιο Μακεδονία και δηλώσεις

Ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γ. Μαγκριώτης επισκέφθηκε σήμερα το Αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ όπου και πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Έργων Γιάννη Οικονομίδη και υπηρεσιακών παραγόντων με αντικείμενο την..
εξέλιξη του έργου «Επέκταση διαδρόμου προσαπογειώσεων αεροσκαφών 10-28 (μετά παραλλήλου τροχοδρόμου) Κρατικού Αερολιμένα Θεσσαλονίκης «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» και τον προγραμματισμό κατασκευής του έργου « Αναβάθμιση αντοχής χερσαίου τμήματος του διαδρόμου 10-28».
 Μετά το τέλος της σύσκεψης και της επίσκεψης στο εργοτάξιο, ο κ. Μαγκριώτης μεταξύ άλλων τόνισε: «Το έργο της επέκτασης του διαδρόμου προσαπογειώσεων αεροσκαφών 10-28 του Α/Δ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ περιλαμβάνει την επέκταση του διαδρόμου μετά παραλλήλου τροχοδρόμου κατά 1000μ. ώστε να έχει τελικό μήκος 3440 μέτρα και επιπλέον ζώνη ασφαλείας 150 μ., ώστε ο ενιαίος εκτεταμένος διάδρομος να μπορεί να δέχεται με ασφάλεια και τα μεγάλα αεροσκάφη. 
Με την αναβάθμιση αυτή το Α/Δ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ θα γίνει αεροδρόμιο- κόμβος και θα μπορεί να εξυπηρετεί υπερατλαντικές πτήσεις και να συνεργάζεται με αεροδρόμια της ευρύτερης περιοχής. Το γεγονός αυτό θα βοηθήσει πάρα πολύ στην οικονομική και ιδιαίτερα στη τουριστική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής. Η επέκταση του διαδρόμου γίνεται μέσα στη θάλασσα και για αυτό το λόγο είναι ένα δύσκολο έργο. Ο προϋπολογισμός του είναι 246 εκ. ευρώ και καλύπτεται από κοινοτικούς και εθνικούς πόρους. Μέχρι σήμερα έχει κατασκευαστεί το 63% του έργου και αναμένεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί για χρήση στο τέλος του 2013 με αρχές του 2014. 
Μέχρι τότε θα έχει ολοκληρωθεί και το ο έργο της αναβάθμισης του υφισταμένου χερσαίου τμήματος του διαδρόμου 10-28. Η αναβάθμιση του υφιστάμενου τμήματος του 10-28 αφορά στη πλήρη ανακατασκευή του χερσαίου τμήματος με εργασίες εξυγίανσης, οδοστρωσίας και κατασκευής νέου αντιολισθηρού ασφαλτικού τάπητα, προκειμένου να αποκτήσει τα ίδια λειτουργικά και τεχνικά χαρακτηριστικά με το νέο τμήμα που κατασκευάζεται στη θάλασσα. Το έργο με προϋπολογισμό 38.745.000 € προκηρύχθηκε στις 7 Μαρτίου 2012 με προβλεπόμενο άνοιγμα προσφορών στις 8/5/2012, συμβασιοποίηση τον Αύγουστο 2012 και κατασκευή μέχρι το τέλος του 2013 . Σήμερα στο εργοτάξιο κατασκευής της επέκτασης του διαδρόμου απασχολούνται 120 εργαζόμενοι και από το καλοκαίρι και στα δύο έργα οι εργαζόμενοι θα υπερβούν τους 250. 
Παρ’ όλη την οικονομική κρίση , τα έργα στο Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης, όπως και τα υπόλοιπα έργα σε όλη τη χώρα, εξελίσσονται και χρηματοδοτούνται κανονικά από κοινοτικούς και εθνικούς πόρους, αναδεικνύοντας τη προτεραιότητα του Υπουργείου Υποδομών στην Περιφερειακή Ανάπτυξη και στην απασχόληση .» 

Σε ερώτηση δημοσιογράφου για τον εντοπισμό υδραργύρου σε εργοτάξιο του ΜΕΤΡΟ, ο κ. Μαγκριώτης τόνισε: « Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ενημέρωσε το Υπουργείο για το γεγονός και για τις ενέργειες που έχουν γίνει από τη κατασκευάστρια κοινοπραξία - που έχει την ευθύνη της κατασκευής και της ασφάλειας εργοταξίου- όπως και για τις ενέργειες που έγιναν από τις άλλες δημόσιες Υπηρεσίες. Ζητήσαμε να διερευνηθούν όλες οι πλευρές του θέματος και να αποδοθούν οι ευθύνες , όπου εντοπιστούν. Πιστεύω επίσης ότι και η δικαστική έρευνα θα βοηθήσει πάρα πολύ. Τέλος, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αρμοδίων, δεν θα υπάρξει ιδιαίτερη καθυστέρηση στις εκτελούμενες εργασίες, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν κάτω από απόλυτες συνθήκες ασφάλειας, πρωτίστως για τους εργαζόμενους.»
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη