1 Αυγ 2012

ΒΡΕ ΔΕΝ ΠΑ ΝΑ…… με ΠΕΙΤΕ ΡΑΤΣΙΣΤΗ!!

του Βλάση Γωγούση

Δεν πα να με πείτε… ψηλομύτη !
Στα παλαιότερα των υποδημάτων μου , δεν μ` ενδιαφέρει η γνώμη των πολλών, των ολίγων, των εκλεκτών αλλά και των απλών εργατικών και έντιμων ανθρώπων μ΄ ενδιαφέρει , μόνο, η γνώμη.
Και εξηγούμαι :

Τι σημαίνει η κατά κόρον διατυπούμενη άποψη : «είμαστε ΟΛΟΙ ΙΣΙΟΙ ; »
Σε τι είμαστε ίσιοι; στο βάρος;, στο ύψος;, στο ….φάρδος; στο χρώμα των ματιών , στο μήκος των δαχτύλων η στο σχήμα της μύτης ;,
Είμαστε όλοι ίσιοι σε δύναμη, σε εξυπνάδα, σε μόρφωση, σε ικανότητες , σε γνώσεις ;
Ξέρουμε όλοι να κολυμπάμε …κρόουλ , να κάνουμε αναρρίχηση , ΣΚΙ , ποδήλατο θαλάσσης , να οδηγούμε δίκυκλο μεγάλου κυβισμού , τρακτέρ, νταλίκα, λεωφορείο , να χειριζόμαστε μπουλτόζα ή …….Ferrari;
Η μήπως ξέρουμε να κυβερνάμε αεροπλάνο JET, να κουμαντάρουμε …κρουαζιερόπλοιο ;!
ΟΧΙ ΔΕΝ σταματώ, θα συνεχίσω.
Πόσοι από σας γνωρίζετε 2,3 ή παραπάνω ξένες γλώσσες , πόσοι ή πόσες παίζετε πιάνο, ακορντεόν, κιθάρα ή …μπουζούκι;.
Εκτός κι` αν είστε όλοι σας σαξοφωνίστες, ή βιρτουόζοι του βιολιού και δεν το λέτε !
Θα σας τρελάνω αλλά θέλω να μου πείτε , πόσοι από σας μπορείτε να καλύψετε μέσα σε 11 δευτερόλεπτα το κατοστάρι, πόσοι άχρηστοι και κοιλαράδες τερματίσατε (ή –έστω-) συμμετείχατε σε έναν μαραθώνιο , πόσοι ( διανοηθήκατε –έστω- ) να φθάσετε στα…6 μέτρα ύψος πηδώντας άλμα επί κοντώ ; ΚΑΝΕΙΣ σας !
Πως λέτε τότε ότι « ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΣΙΟΙ ; ‘άχρηστοι και ξιπασμένοι , που μάθατε να πιπιλάτε σαν ζαχαρωτό αυτή τη φράση;
Θα σας ξαφνιάσω αλλά θα το πω :
Υπάρχουν πράγματι κάποιες στιγμές που –-ΔΥΣΤΥΧΩΣ – είμαστε ΙΣΙΟΙ !
Είμαστε ΙΣΙΟΙ όταν η ψήφος μας μετράει το ίδιο , τότε στ` αλήθεια είμαστε ίσιοι ( και` όταν σκέφτομαι πως είμαι ίσιος με κάποιους μικρονοϊκούς γνωστούς μου ψηφοφόρους, ντρέπομαι γι` αυτό !! ).
Είμαστε ΙΣΙΟΙ , όταν με βλέπουν κάποια ανάγωγα , νυμφίδια να προσπαθώ να κρατηθώ -- παρά την ηλικία μου - όρθιος , στο λεωφορείο κι` αυτά αραχτά στο κάθισμά τους στέλνουν μηνύματα στον … «έτσι »τους ! ( « Δεν πα να …. απαυτωθείς βρε μπάρμπα » , σκέφτονται κοιτώντας με κλεφτά, το ίδιο εισιτήριο έχουμε πληρώσει !!» ).
Τότε και γω το ίδιο νοιώθω, αισθάνομαι σαν ΙΣΙΟΣ κι…… αρρωσταίνω !
Κι` όταν ξεροσταλιάζω όρθιος στην ουρά της εφορίας, ΙΣΙΟΣ αισθάνομαι ( ως τη στιγμή που φθάνω στη θυρίδα, και ξαφνικά : « τέλειωνε …….παππού , έχουμε κι` άλλες δουλειές,» μου λέει μια στραβοκάνα , ασήμαντη υπάλληλος, τότε αισθάνομαι ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ και πάει περίπατο η ΙΣΟΤΗΤΑ μας !! ).
Εγώ ,που λέτε, αναγνώστες/τριες μου, είμαι γιατρός, διδάκτωρ κι άλλα τέτοια.
Ποτέ δεν είπα ΟΧΙ σ` όποιον με χρειάσθηκε, ποτέ δεν πήρα φακελάκι,( κι`έχω κατ` επανάληψη δηλώσει δημοσίως πως αν βρεθεί ένας που να δηλώσει ότι μου έδωσε ένα ΕΥΡΩ ή μια δραχμή και γω την πήρα ,θα υποστώ δημόσιο διασυρμό) .
Ποτέ δεν πήρα ψεύτικη αναρρωτική , ποτέ δεν πήρα άδεια απ` τη….σημαία ! ( ήμουν γιατρός σε ασφαλιστικό οργανισμό).

Μέχρι και σήμερα σε σπίτι με ενοίκιο μένω ( ο μ@@@@@ς!!!!!!, κι`αν δεν πιστεύετε ρίξτε και μια ματιά στο Ε9 μου !! ( άρα σ` αυτό τουλάχιστον δεν είμαι ΙΣΙΟΣ με τους πιο πολλούς !).

Κάποτε - έτσι σαν παραμύθι το θυμάμαι - οι άνθρωποι , ιδιαίτερα οι νέοι , στον δρόμο παραμέριζαν και φέρνονταν με σεβασμό προς τους μεγαλυτέρους.
Τώρα οι… παιδαράδες και οι…φουσκωτοί, σε σμπρώχνουνε για να περάσουν.
Τώρα μουντζώνουν ,βρίζουν απειλούν και σε αποκαλούν μ@@@κα.
Οι πάντες έχουνε την αίσθηση πως είναι ίσιοι ή και καλύτεροι από σένα -.
Ο χθεσινός τσομπάνης, και ο σοβατζής , ο γαλατάς, ο (…. τέως) κουλουρτζής κι` ο θυρωρός ,έγιναν τώρα ( ελέω βουλευτή ) υπάλληλοι στον Δήμο , στο Δημόσιο , η πήρανε μια θεσούλα σαν κλητήρες στη ΔΕΗ και 15 χρόνια αργότερα γίναν και…διευθυντές ( καλό παιδί, δικός μας είναι !)
Θυμάστε , φίλοι μου , το όργιο της αντιπαροχής επί εποχής του (αλήστου μνήμης) Εθνάρχη Καραμανλή ; ; Κάποιοι ασήμαντοι και άσχετοι ή κάποιοι τιποτένιοι , « γέλασαν» πρώτα μια γιαγιά, της πήραν το οικόπεδο με αντιπαροχή, της δώσαν δυό ημιυπόγεια και ένα οπίσθιο στο τρίτο όροφο, βάλανε μια ταμπέλλα « ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ» και …όποιον πάρει ο Χάρος !
Το άλλο πάλι :¨Ένα εκατομμύριο ¨Ελληνες ( και λίγους λέω ) γίνανε ξαφνικά….επιχειρηματίες.
Και να τα μαγαζιά, να οι καφετέριες, να τα ξενυχτάδικα, τα φασφουτάδικα, τα Ιντερνετ καφέ με τα…φρουτάκια, να τα ξενόφερτα σούπερμαρκετ, οι ατέλειωτες αντιπροσωπείες όλων των βιομηχανιών του κόσμου
Κι` όλοι τους γίνανε ξεχωριστοί και πλούσιοι.

Σίγουρα ανάμεσά τους υπάρχουνε κάποιοι σημαντικοί και άξιοι οι πιο πολύ όμως είναι «αφήστε τα να πάνε ».
¨ΟΛΟΙ αυτοί είναι που κορδωμένοι –τσιτωμένοι σε βλέπουνε κατάματα και λένε «ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΣΙΟΙ .

Εγώ λοιπόν φίλοι αναγνώστες, δηλώνω πως ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΙΣΙΟΣ με αυτούς, είμαι ανώτερός τους, είμαι πιο άξιος , είμαι καλύτερός τους.

Σ` όποιον αρέσω !

Δρ Βλάσης Γωγούσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη