11 Οκτ 2012

Ο Γιώργος Τσαμασλής για την παραπομπή του σε δίκη

Σε σχέση με τον θόρυβο που δημιουργήθηκε σχετικά με την πρόταση (εδώ) του κ. Εισαγγελέα για παραπομπή μου για το έργο της οδού Ωραιοκάστρου-Θεσσαλονίκης έχω να δηλώσω τα εξής:


Η μοναδική πράξη για την οποία προτείνεται η παραπομπή μου στο ακροατήριο είναι γιατί, ως Νομαρχιακός Σύμβουλος της αντιπολίτευσης το 2000, ψήφισα θετικά στην πρόταση για την κατασκευή του έργου στη Νομαρχιακή Επιτροπή της οποίας και ήμουν μέλος. Μία απόφαση που, λόγω της σπουδαιότητας της για τους κατοίκους του Ωραιοκάστρου, ελήφθη ομόφωνα, κατόπιν εισήγησης του τότε Νομάρχη Κ.Παπαδόπουλου και σύμφωνης γνώμης του αρχηγού της παράταξης μας, Χρ. Κοσκινά. Μία απόφαση που δικαιώθηκε από την ιστορία, αφού ο δρόμος αυτός εξυπηρετεί καθημερινά χιλιάδες κατοίκους και εργαζόμενους της περιοχής.
Και μόνο εξ αυτού του λόγου, δηλώνω ευθαρσώς ότι είμαι υπερήφανος για τη ψήφο μου.
Έκτοτε, και μετά τη μία και μοναδική μου ψήφο, δεν είχα απολύτως καμία άλλη εμπλοκή, άμεση ή έμμεση με το έργο, τις συμβάσεις που υπεγράφησαν, τους διαγωνισμούς που διενεργήθηκαν και τις αποφάσεις που ελήφθησαν.

Η πρόταση του αξιοτίμου κ. Εισαγγελέα, δε λαμβάνει υπ΄ όψιν της το διακριτό ρόλο του πολιτικού προσώπου που ψηφίζει επί της αρχής για τη χρησιμότητα ενός έργου, αφού λάβει υπ΄ όψιν του τις εισηγήσεις των αρμοδίων παραγόντων οι οποίοι έχουν και τις ειδικές γνώσεις και αρμοδιότητα να κρίνουν και εισηγηθούν για την τεχνική και νομική αρτιότητα και νομιμότητα των προτεινόμενων ενεργειών.
Είμαι βέβαιος ότι το Δικαστικό Συμβούλιο, αφού εξετάσει λεπτομερώς όλα τα στοιχεία της υπόθεσης, θα αναγνωρίσει την απόλυτη και ξεκάθαρη αθωότητα μου, όπως άλλωστε και κατά την απολογία μου έκρινε ο κ. Ανακριτής αφήνοντας με ελεύθερο χωρίς περιοριστικό όρο ή εγγύηση, και θα με απαλλάξει από κάθε κατηγορία.

Γιώργος Τσαμασλής
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη