29 Ιαν 2013

Το ΥΜΑΘ παίρνει πάνω του το θέμα της τουριστικής προβολής της Β. Ελλάδας

Τρόπους χάραξης μιας ενιαίας, σύγχρονης και δωδεκάμηνης τουριστικής πολιτικής για το σύνολο της Βόρειας Ελλάδας, μέσω της προσέλκυσης επενδυτών, της αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού και την προώθηση των τουριστικών προορισμών, συζήτησαν σήμερα  στο Διοικητήριο, ο Υπουργός Μακεδονίας και Θράκης, κ. Θεόδωρος Καράογλου, με το σύνολο των... αρμόδιων φορέων που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό.

Η πρωτοβουλία για την ευρεία σύσκεψη ανήκει στον Υπουργό Μακεδονίας και Θράκης, κ. Θεόδωρο Καράογλου, καθώς το ΥΜΑΘ, εξ ορισμού και όπως προβλέπει το θεσμικό πλαίσιο επανίδρυσής του, διαδραματίζει συντονιστικό ρόλο στις τρεις αιρετές περιφέρειες που εποπτεύει.

Στη συνάντηση στρογγυλής τραπέζης, μεταξύ άλλων, συμμετείχαν οι Περιφέρειες Κεντρικής, Δυτικής, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, οι Πρόεδροι των Ενώσεων Ξενοδόχων Μακεδονίας και Θράκης, ο Πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας και Θράκης, καθώς και εκπρόσωποι των τουριστικών οργανισμών.

Στην εισαγωγική του τοποθέτηση ο κ. Καράογλου εξήγησε πως η σημερινή σύσκεψη αποτελεί την απαρχή μιας γόνιμης και εποικοδομητικής σχέσης εμπιστοσύνης η οποία, με εφόδια τη σύνθεση δυνάμεων και συνεργιών, φιλοδοξεί να έχει ως αποτέλεσμα τη μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη ενίσχυση της τουριστικής βιομηχανίας της Μακεδονίας και της Θράκης.

«Σήμερα είναι η αρχή μιας πιο στενής συνεργασίας. Με περισσότερες πράξεις και λιγότερο λόγο» τόνισε ο Υπουργός, ανακοινώνοντας πως το ΥΜΑΘ προχωρά σε μια σειρά στοχευμένων προωθητικών ενεργειών ανάδειξης των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, όπως είναι για παράδειγμα η ημερίδα που διοργανώνει το Φεβρουάριο με θέμα τον θερμαλιστικό τουρισμό, ενώ στις αρχές Μαρτίου προγραμματίζεται δεύτερη ημερίδα, αυτήν τη φορά για τις προσκυνηματικές περιηγήσεις.

«Επιθυμία μας», συνέχισε ο κ. Καράογλου, «είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου τουριστικού φακέλου με στοχευμένη επικοινωνία, αξιοποίηση των εμπειριών του τουρίστα, βελτίωση υποδομών και φυσικά η χάραξη μιας στρατηγικής που θα βασίζεται σε ένα σταθερό brand name, με βάση το τουριστικό προϊόν». Διότι, όπως είπε, «η ανάπτυξη του τουρισμού σημαίνει ανάκαμψη της οικονομίας, νέες θέσεις εργασίας, αναθέρμανση της αγοράς, επιχειρηματικές ευκαιρίες και φυσικά προοπτικές επενδύσεων, με στόχο την οικονομική μας ευημερία».
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη