3 Ιαν 2013

Π.Ψωμιάδης: "Δικό μου παιδί ο Μηνάς Σαμαντζίδης"

Σχολιάζοντας την τοποθέτηση του Μηνά Σαμαντζίδη (η είδηση εδώ) στη θέση του Προέδρου της Διοικούσας της Ν.Δ. Θεσσαλονίκης, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:


«Συνεργάτης μου επί σειρά ετών, ο Μηνάς Σαμαντζίδης, άνθρωπος του μέτρου, ακέραιος και συνεπής, πραγματικός αγωνιστής, καλός γνώστης προσώπων και πραγμάτων, αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή για τη θέση του προέδρου της ΝΔ Θεσσαλονίκης.
Θα μπορούσε να μιλήσει κανείς ακόμη και για σχολή Ψωμιάδη, αν κρίνουμε από το γεγονός πως τόσο ο Μηνάς όσο και ο προκάτοχος του Δημήτρης Τσάμης, έχουν διατελέσει στο παρελθόν σύμβουλοι μου.
Δεν ξέρω μόνο κατά πόσο είναι τυχαίο, το ότι παρά τη δίωξη που υφίσταμαι από τους νεοφερμένους στη Νέα Δημοκρατία, το μηχανισμό πολιτικής εξόντωσης μου που έχουν θέσει σε λειτουργία, στρατολογούν στελέχη που θήτευσαν με μεγάλη επιτυχία δίπλα μου.
Ας είναι βέβαιοι πως έχω να τους προσφέρω ακόμη πολλούς…»



Ποια εξέλιξη φοβάται ο Διονύσης Ψωμιάδης....

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη