17 Μαΐ 2013

Έλενα Παπαβασιλείου: "Είμαι μόνη σαν λεμόνι"


Μια άκρως καλοκαιρινή φωτογράφηση έκανε η Ελενα Παπαβασιλείου στα πλαίσια συνέντευξης που έδωσε σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

«Υπήρξε μια περίοδος που ήμουν κλεισμένη στον εαυτό μου και δεν είχα καμία διάθεση να γνωρίσω κανέναν άνθρωπο (...). Και αυτόν τον χειμώνα συνέβη. Όταν ....
δεν δούλευα αρκετά, ειδικά την εποχή μετά το Dancing With The Stars, προτιμούσα να κάθομαι στο σπίτι ή να βλέπω τους φίλους μου. Δεν ήμουν ανοιχτή σε μια γνωριμία. Τώρα πια με βρίσκετε σε μια πολύ καλή φάση, αισιόδοξη και χαρούμενη. Νομίζω ότι βοηθά και λίγο ο ήλιος». Αυτό δήλωσε η -αγαπημένη του αντρικού κοινού- παρουσιάστρια στο περιοδικό Εγώ Weekly.

Προσθέτοντας πως «Δεν έχω την αγωνία του να ερωτευτώ. Την έχω βιώσει, βέβαια, στο παρελθόν. Σκεφτόμουν ότι "δεν μ' αρέσει να είμαι μόνη μου". Ο έρωτας τα κάνει όλα πιο όμορφα. Όταν είμαι ερωτευμένη, η ζωή είναι πιο ωραία. Αλλά αυτό δεν προγραμματίζεται. Όταν είναι να έρθει, θα συμβεί. Αυτό που έχει αξία είναι να το αισθανθείς έντονα»

Και διευκρινίζοντας πως, «Δεν ερωτεύομαι εύκολα, αλλά όταν συμβαίνει είναι δυνατά! Έχω ερωτευτεί παράφορα».
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη