Επειδή η χώρα μας έχει έντονη ατμοσφαιρική ρύπανση εξαιτίας των Ι.Χ. , επειδή οι πόλεις μας είναι άθλια χτισμένες, με πολύ ...
μικρούς δρόμους, οι οποίοι μποτιλιάρονται (ειδικά στη Θεσσαλονίκη), με αποτέλεσμα να αυξάνονται κατακόρυφα οι ρύποι, η ελληνική διοίκηση όρισε ως όριο λήψης μέτρων τα 150 μικρογραμμάρια αιωρούμενων σωματιδίων (PM10), ενώ η Ευρωπαϊκή οδηγία μιλά για 50 μγ το οποίο δεν θα πρέπει να ξεπεραστεί για πάνω από 35 ημέρες τον χρόνο!
Επειδή όμως στην Ελλάδα, δεν μπορούμε να κάνουμε ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ με το κυκλοφοριακό, αντί να παίρνουμε αντιδημοφιλή μέτρα, αυξήσαμε το όριο και ...ησυχάσαμε.
Σε οποιαδήποτε πόλη της Ευρώπης κι αν είχαν τις τιμές που είχε η Θεσσαλονίκη 3 μέρες πριν (300 mg/m3 αν πιστέψουμε τις μετρήσεις, γιατί μπορεί και να ....μας κρύβουν την αλήθεια), θα είχε απαγορευθεί ΠΛΗΡΩΣ, χωρίς δεύτερη σκέψη, η κυκλοφορία ΟΛΩΝ των Ι.Χ. Δεν θα εκινείτο ούτε ένα Ι.Χ. στους δρόμους, με τέτοιες τιμές ρύπων. Ούτε ένα. Μα ούτε ένα.
Στην Ελλάδα όμως, με την καψούρα που έχει ο Έλληνας με το Ι.Χ. του, φαντάζει ως ευκολότερο να πάρεις ως μέτρο την επιτόπου ταφή νεκρών χωρίς λάκκο ή το να μην καλύπτουν σε λίγα χρόνια τα ασφαλιστικά ταμεία τους καρκινοπαθείς, παρά να πεις του Ελληνα "δεν θα κυκλοφορήσεις σήμερα με Ι.Χ.". Κι έτσι, δεν θα πάρουμε ποτέ "μέτρα", όσο καρκίνο κι αν σκορπάει το νέφος των PM10.
ΔΕΊΤΕ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ Α.Ε. ΕΔΩ http://ec.europa.eu/environment/air/quality/standards.htm