17 Απρ 2014

Αστυνομικός σταμάτησε τον Μπουτάρη για έλεγχο…

του Γιώργου Κωνσταντινίδη

Έσπασαν τα τηλέφωνά μου χθες όλη μέρα. Γνωστοί και φίλοι μου είπαν πως γέλασαν με την ψυχή τους όταν διάβασαν το χθεσινό ανέκδοτο που έγραψα για τους κ.κ. Βενιζέλο και Μπουτάρη....
Και μου ζητούσαν να γράψω κι άλλο! Κατάλαβα μετά από αυτό ότι ο κόσμος ζητάει ως αποκούμπι το χιούμορ, του λείπει ίσως… γιατί πράγματι μας κάνει να ξεχνιόμαστε έστω και λίγο από τα προβλήματά μας. Ενώ λοιπόν σκεφτόμουν να μην γράψω κάτι άλλο χιουμοριστικό κατά τη διάρκεια της περιόδου του Πάσχα, τελικά αποφάσισα να κάνω κι εγώ… κωλοτούμπα. 

Ας δούμε λοιπόν στο παρακάτω ανέκδοτο τι συνέβη όταν ο με φωτογραφική τροπολογία εκ νέου υποψήφιος Δήμαρχος κ. Μπουτάρης είχε την ατυχία να πέσει πάνω σε έλεγχο αστυνομικού οργάνου:

Ένα βράδυ κατέβαινε με το αυτοκίνητό του ο Μπουτάρης από το Πανόραμα στο κέντρο.
Ξαφνικά πετάγεται μπροστά του και στη μέση του δρόμου ένας αστυνομικός. Του κάνει νόημα με το φακό να σταματήσει και αναγκαστικά τότε ο Μπουτάρης πατάει φρένο, κόβει το τιμόνι δεξιά και αφήνει το αμάξι να τσουλήσει στην άκρη.
Με ταχύ βήμα ο αστυνομικός πλησιάζει δίπλα στην πόρτα του οδηγού και κάνει νόημα στον Μπουτάρη να βγει έξω.
Κατεβάζει τότε ο Δήμαρχος το παράθυρο και λέει αγριεμένα στο όργανο της τάξεως «Συμβαίνει τίποτα φίλε; Θες να δεις τα χαρτιά μου; Έχει κρύο απόψε, δεν βγαίνω έξω απ’ το αμάξι.
Τότε ο αστυνομικός αλλάζει ύφος, περνάει το ένα του χέρι χαμηλά ακουμπώντας τη θήκη του περιστρόφου και φωνάζει αγριεμένα «Βγες έξω ΤΩΡΑ!».
Τρομοκρατημένος ο Μπουτάρης βγαίνει έξω, ενώ ο αστυνομικός τον διατάσσει να σταθεί μπροστά στο αυτοκίνητο ακουμπώντας τα χέρια του στο καπό.
– «Ξέρεις ποιος είμαι εγώ; Θέλεις να πάρω τώρα τηλέφωνο τον Βαγγέλη τον Βενιζέλο για να σε στείλει στον Έβρο;» λέεισε άπταιστα πασοκικά ο Δήμαρχος.
– «Στον Έβρο ήμουν πριν πάρω μετάθεση για Θεσσαλονίκη, ενώ είμαι και παντρεμένος με παιδιά. Δεν γίνεται να ξαναπάω, έχω κώλυμα».
– «Ποιο κώλυμα; Δεν υπάρχει! Θα πω και τον Βενιζέλο να περάσει τροπολογία».
Αδιαφορώντας ο αστυνομικός μπαίνει στο αμάξι από τη θέση του συνοδηγού, ανοίγει το ντουλαπάκι και τι να δει; ΕΝΑ ΠΙΣΤΟΛΙ!
– «Τι είναι αυτό εδώ; Τι το θέλεις το πιστόλι;».
– «Το χρειάζομαι για τον Μουτζαχεντίν από taxalia, με κυνηγάει. Δεν είδες τι έκανε με το κώλυμα εκλογιμότητας; Αυτός το έβγαλε στη φόρα για να μην εκλεγώ πάλι Δήμαρχος, αλλά εγώ του την έσκασα με την τροπολογία».
– «Και είναι αυτός λόγος να κουβαλάς πιστόλι; Τι , φοβάσαι τόσο πολύ τον Μουτζαχεντίν; Σιγά μην σε σκοτώσει κιόλας!».
– «Τι είναι αυτά που λες; Σκόνη μπορεί να γίνωΚαλά δεν είδες πως έγραψε ότι θα σκάσει ολόκληρη ΒΟΜΒΑ για μένα;».
– «Δεν θα χρειαστεί η βόμβα άμα βγεις δημοσίως και παραδεχτείς τις μεθοδεύσεις σου».
– «Ε, καλά. Λίγα ψεματάκια παραπάνω είπα αυτή τη φορά. Αλλά δεν μου λες ρε φίλε, γιατί μου το ζητάς αυτό; Ποιος είσαι;».
 «Μουτζαχεντίν… Και έχω μεταμφιεστεί αστυνομικός για ναπαρακολουθώ τι άλλο θα σκαρφιστείς για να γλυτώσεις…».

Υ.Γ. Εύχομαι καλό Πάσχα σε όλους σας. Και σε αυτούς που έκανα να γελάσουν, αλλά πραγματικά και σε αυτούς που άθελά μου στεναχώρησα ή τσάτισα.
Γιώργος Κωνσταντινίδης
Πιανίστας – Δικηγόρος
Υπ. Δημ. Σύμβουλος συνδυασμού «εντάξει» - Σταύρος Καλαφάτης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη