2 Σεπ 2014

Eχουν πλάκα εκεί στον ΟΤΕ

Ο ΟΤΕ ιδιωτικοποιήθηκε και αποτελεί υπόδειγμα ιδιωτικοποίησης κατά Σαμαρά.

Εγώ που λέτε υπέβαλα εναντίον του μία καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Ως συνετός και χρηστός πολίτης, αλλά και άνθρωπος, θεώρησα σκόπιμο να κοινοποιήαω την καταγγελία μου στον ίδιο τον ΟΤΕ, ώστε να λάβει εγκαίρως γνώση. Έστειλα την καταγγελία με courier, ο οποίος με ενημέρωσε ότι ο ΟΤΕ αρνείται να παραλάβει τον φάκελο, αν δεν προσδιορίσω τον παραλήπτη. Είπα να τον παραδώσουν στο Τμήμα Παραπόνων, αλλά ο ΟΤΕ ζητούσε επιμόνως όνομα. Επειδή δεν είχα όνομα, είπα στον courier να μου επιστρέψει τον φάκελο γράφοντας τον λόγο που δεν κατόρθωσε να τον παραδώσει στον παραλήπτη. Το ίδιο μου έχει συμβεί και με τη Eurobank.
Βλέπετε δεν υπάρχουν άνθρωποι, οι οποίοι να παραλάβουν τον φάκελο, να τον ανοίξουν, να χαρακτηρίσουν το έγγραφο και να το προωθήσουν στο αρμόδιο Τμήμα. Πρέπει, λοιπόν, να επιδώσω τα σχετικά έγγραφα με δικαστικό επιμελητή, ώστε να αναγκασθούν να παραλάβουν τους φακέλους. Στον δικαστικό επιμελητή δεν μπορούν να αρνηθούν να παραλάβουν το έγγραφο ελλείψει ονόματος φυσικού προσώπου ως παραλήπτη, διότι ο δικαστικός επιμελητής θα το θυροκολλήσει σύμφωνα με τον νόμο, οπότε κάποιος υπάλληλος του παραλήπτη θα κάνει τον κόπο να διαβάσει το έγγραφο και να το προωθήσει στο αρμόδιο Τμήμα. Εγώ, όμως, ως πολίτης θα έχω χάσει € 30 που θα πρέπει να πληρώσω στον δικαστικό επιμελητή για αμοιβή του. Μην ξανακούσω, λοιπόν, κανέναν να παραπονεθεί για τους δημοσίους υπαλλήλους. Δεν είναι θέμα κατοχυρωμένης θέσης κ.λπ. Είναι θέμα ανθρώπινης νοοτροπίας.
Υπάρχουν δημόσιοι υπάλληλοι που εξυπηρετούν στο έπακρο και δεν βασανίζουν τον πολίτη. Υπάρχουν ιδιωτικοί υπάλληλοι που βασανίζουν σαδιστικά και δεν εξυπηρετούν τον πολίτη. Να μην ξεχάσω να σημειώσω πως όσον αφορά στο Δημόσιο, υπάρχει νόμος που ορίζει ότι αν ένα έγγραφο απευθυνθεί σε αναρμόδια Υπηρεσία, υποχρεούται η τελευταία να το προωθήσει στην αρμόδια. [Αρθρο 4 ν. 2690/1999 – «Διεκπεραίωση υποθέσεων από τη Διοίκηση - 1. α. Οι δημόσιες υπηρεσίες, οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης και τα νομικά πρόσωπα δημόσιου δικαίου, όταν υποβάλλονται αιτήσεις, οφείλουν να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των ενδιαφερομένων και να αποφαίνονται για τα αιτήματά τους μέσα σε προθεσμία πενήντα (50) ημερών, εφόσον από ειδικές διατάξεις δεν προβλέπονται μικρότερες προθεσμίες.
Η προθεσμία αρχίζει από την κατάθεση της αίτησης στην αρμόδια υπηρεσία και την υποβολή ή συγκέντρωση του συνόλου των απαιτούμενων δικαιολογητικών, πιστοποιητικών ή στοιχείων. Αν η αίτηση υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία, η υπηρεσία αυτή οφείλει, μέσα σε τρεις (3) ημέρες, να τη διαβιβάσει στην αρμόδια και να γνωστοποιήσει τούτο στον ενδιαφερόμενο. Στην περίπτωση αυτή η προθεσμία αρχίζει από τότε που περιήλθε η αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία. Για υποθέσεις αρμοδιότητας περισσότερων υπηρεσιών, η προθεσμία του πρώτου εδαφίου παρατείνεται κατά δέκα (10), ακόμη, ημέρες»].
Ζήτωσαν οι αποκρατικοποιήσεις. Σωτήριος Καλαμίτσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη