30 Οκτ 2014

Νόμος Κατσέλη, ο νόμος των λαμόγιων

Δυστυχως αγαπητό μπλογκ το τριήμερο που πέρασε διαπίστωσα ακομη μια φορά ποσο μαλακας ειμαι εγω και χιλιάδες άλλοι συνέλληνες.Τυχερος διότι εχω δουλεια άτυχος γιατι αν δεν ειχα και ήμουν και...
ψιλό λαμόγιο θα πήγαινα και τριήμερο διακοπών την 28!
Κράτος ανύπαρκτο μηχανισμοί ελεγκτικοί άφαντοι λαμόγια βγάζουν γούστα.
Νόμιζα οτι ειναι λίγοι κατάλαβα οτι ειναι παρα πολλοί,,,,,,,
Εξηγούμαι :
μονο εγω γνωρίζω 10 οικογένειες που έκαναν αίτηση Νόμο Κατσέλη απο αυτούς οι 9 γνωστοί φίλοι απλοί γείτονες το τριήμερο με τις οικογένειες ήταν διακοπές άλλος στο Ποζαρντ άλλος στο Αγκιστρο άλλος κάπου άλλου.

Εγω που πληρώνω κανονικά τις δόσεις τον Ενφια φόρο εισοδήματος ΔΕΗ στερώντας τα παιδια μου την οικογενεια και κάνοντας το σκατο παξιμάδι εδώ ριζωμένος κορόιδο οπως και χιλιάδες άλλοι συμπολίτες μου συνέλληνες .

Δεν ζηλεύω που δεν πήγα εκνευρίζομαι διότι ξερω...,,,,,,,,,,,
Ο ένας ήταν άνεργος 4 μέλη οικογενεια δεν δούλευε τωρα δουλεύει η γυναίκα δεν δούλευε τωρα δουλεύει μαύρα ειχε πουλήσει την δεύτερη κατοικία ειχε φορτώσει τις κάρτες πηρε καινούριο ακριβό αυτοκίνητο δεν πληρώνει καμμία δόση για τίποτα διότι η εκδίκαση θα γινει το 2018 καθε Κυριακή ψήνει στην αυλή του βόλτες γούστα ο άλλος η γυναίκα του δουλεύει 1200 ευρώ αυτός δεν δούλευε έκανε αίτηση μεζονέτα τριώροφη δεύτερο σπίτι στο όνομα του εκδίκαση υπόθεσης 2019 τριήμερο Αγκιστρο ολα καλα!!!
Θα μου πείτε καλα κάνουν συμφωνώ αφού το Κρατος ειναι ανύπαρκτο τσουβαλιασε όλους τους ανθρώπους σε ενα Νόμο μπαταξήδες λαμόγια αλλα και συνανθρώπους μας που εχουν πράγματι προβλημα και ειναι πολλοί.
Δυστυχώς ομως αυτοι που εχουν τωρα δουλειές που βγάζουν γούστα ενώ χρωστάνε κάρτες δάνεια πανε ταξίδια εις υγείας των κορόιδων και πήρανε ημερομηνίες 2017 και μετα ειναι μερικοί απο αυτούς που μας έφθασαν σε αυτή την δεινή οικονομική κατάσταση αλλα και πάλι ζουν εις βάρος των πολλών όλων υμων που κάνοντας το σκατο παξιμάδι προσπαθούμε να πληρώνουμε τις υποχρεώσεις μας και να ζήσουμε τις οικογένειες μας αναρωτουμενοι ποιοι ειναι τελικα οι μάγκες οι έξυπνοι εμεις που δεν χρωστάμε η αυτοι που εκμεταλλευόμενοι το ανυπαρκτο Κρατος την μπανανία που ζούμε οταν συζητάμε μαζι τους και τελειώνοντας την συζήτηση αποκρίνονται ................ τι φταίω εγω που βγήκε ο Νόμος Κατσέλη ..????
Και του απαντάς εγω γιατι πληρώνω και εσυ βγάζεις γούστα ενώ χρωστάς σου απαντάει........
Γιατι εισαι ΚΟΡΟΙΔΟ !!!!!!!!!
Ετσι νιώθουμε ολοι εμεις ...................

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Προσθήκη taxalia για περισσότερη ενημέρωση:
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη