27 Απρ 2017

Ίβιτς: «Κάποιοι μας είχαν σβήσει από τον τελικό»

Ο Βλάνταν Ίβιτς εξήρε την προσπάθεια των παικτών του ΠΑΟΚ που πέτυχαν την ανατροπή και την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου.

Παράλληλα ο Σέρβος προπονητής τόνισε
στη συνέντευξη Τύπου ότι ο «Δικέφαλος» του Βορρά θα είναι ακόμα καλύτερος του χρόνου.

Αναλυτικά όσα είπε:

Για το πώς αισθάνεται για την πρόκριση: «Είμαι αρκετά χρόνια στην Ελλάδα, γνωρίζω την νοοτροπία εδώ, ξέρω ότι όταν χάνεις το παιχνίδι πάντα θα φταις. Ότι και αν είχα κάνει και να έβαζα άλλους παίκτες στο πρώτο ματς και να χάναμε, πάλι θα άκουγα αυτά που θα άκουγα.

Αυτό είναι συνηθισμένο, έχω συνηθίσει με τέτοια πράγματα και για εμένα είναι φυσιολογικό. Οι παίκτες μου έδωσαν απάντηση σε όλους, κάποιοι μας είχαν σβήσει από τον τελικό, άλλοι λέγανε ότι το σημερινό ματς είναι μόνο για να γίνει, αλλά σήμερα έγινε κάτι τελείως διαφορετικό. Συγχαρητήρια στους παίκτες μου, είμαι περήφανος που είμαι μαζί τους».

Για την εξέλιξη του ματς: «Στο πρώτο ημίχρονο είχαμε αρκετή τύχη. Ο Παναθηναϊκός είχε πολλές κόντρα επιθέσεις και βγήκαν και τετ α τετ και είχαμε πολύ καλό τον τερματοφύλακά μας σήμερα.

Δεν ήταν το ζητούμενο αυτό από τους παίκτες μου. Το σχέδιο ήταν να βγαίνουμε γρήγορα στην αντεπίθεση. Όταν έχεις 30.000 κόσμο κάποιες φορές ξεχνάς αυτό που έπρεπε να κάνεις και σε σπρώχνει μπροστά η ατμόσφαιρα. Εμείς θα μπορούσαμε να το πληρώσουμε αυτό. Πίστευα ότι αν θα πάμε στο ημίχρονο με προβάδισμα θα κερδίσουμε το παιχνίδι».

Για τον Μπίσεσβαρ: «Από την αρχή είχα στο μυαλό μου ότι θα τον βάλω στο δεύτερο ημίχρονο. Γνωρίζω πως η ομάδα του Παναθηναϊκό έχει πρόβλημα να παίζει Κυριακή-Τετάρτη στη φυσική κατάσταση. Ο Μπίσεσβαρ μας δίνει ασίστ μας δίνει γκολ είναι στους πιο ποιοτικούς παίκτες στο πρωτάθλημα, για εμένα στους 1-2 κορυφαίους».

Για την επιλογή να μην ξεκινήσει τον Κάνιας: «Ήταν έτοιμος ο Κάνιας. Διάλεξα αυτούς που τελευταία έχουν παίξει περισσότερα παιχνίδια. Ο Κάνιας είχε κάποιες απουσίες από τις προπονήσεις τελευταία, αλλά ήταν έτοιμος να μας βοηθήσει ανά πάσα στιγμή».

Για τη φετινή σεζόν του ΠΑΟΚ: «Δεν ξέρω αν θυμάστε όταν τελειώσαμε πέρυσι τη σεζόν δεν υποσχέθηκα τίποτα. Υποσχέθηκα να παίζουμε καλύτερο ποδόσφαιρο. Είμαστε στον τελικό και είμαστε μείον έξι ουσιαστικά μείον τρεις από τον πρώτο. Για το τι κάναμε φέτος το αφήνω σε εσάς. Ήμασταν έτοιμοι ναι. Μπορούσαμε να βάλουμε και 2-3 γκολ παραπάνω στο δεύτερο ημίχρονο, αλλά να φάμε και 2-3 στο πρώτο. Έτσι είναι σε αυτά τα παιχνίδια. Δείξαμε όμως τι αξίζουμε απέναντι σε αυτό τον αντίπαλο. Δεν είναι τυχαίο ότι βάλαμε πέντε γκολ στον αντίπαλο μας αυτόν και σε προηγούμενο παιχνίδι θα μπορούσαμε να έχουμε βάλει και παραπάνω».

Για το γήπεδο του τελικού και την ΑΕΚ: «Όταν μια ομάδα έχει έδρα σε αυτό το γήπεδο, η αντίπαλη έχει δυσκολίες. Αυτή τη σιτγμή έχουν στον τελικό μία πολύ καλή ομάδα. με ον καινούριο προπονητή έχουν αλλάξει πολλά. Έχει καταφέρει να κερδίσει συνεχόμενα παιχνίδια και να μη δέχεται γκολ».

Για τα συναισθήματα που θα διεκδικήσει τον πρώτο τίτλο στην προπονητική του καριέρα: «Μακάρι να γίνει έτσι. Είναι η πρώτη μου χρονιά. Νομίζω έχουμε αποκτήσει φέτος 12-13 παίκτες. Δεν μπορείς με τόσους καινούριους αμέσως να πας για αυτούς τους στόχους. Είναι πολύ δύσκολο αλλά τα καταφέραμε. Όποιος καταλαβαίνει ποδόσφαριο ξέρει. Του χρόνου αυτή η ομάδα θα δείξει πολλά περισσότερα πράγματα».

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη