18 Απρ 2017

ΣΤΡΑΨΕ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΗΞΕ Ο ΜΕΛΑΝΣΟΝ! Γιατί είπε εγώ δεν είμαι Τσίπρας

Τα είπε έξω από τα δόντια ο  υποψήφιος της γαλλικής
Αριστεράς για την προεδρία, Ζαν – Λικ Μελανσόν, εμπλέκοντας και τον Αλέξη Τσίπρα.
«Εγώ δεν είμαι ο Αλέξης Τσίπρας, δεν διαπραγματεύομαι 17 ώρες με ανθρώπους που με προσβάλλουν», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Απαντώντας στις επικρίσεις που δέχεται σχετικά με τη δέσμευσή του να αναδιαπραγματευθεί τις καταστατικές συνθήκες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο Γάλλος πολιτικός, μιλώντας στην εφημερίδα Le Parisien, τόνισε:
«Εγώ δεν μιλώ 17 ώρες με κάποιον που με προσβάλλει! Εγώ εκπροσωπώ τη Γαλλία! Οι Γερμανοί δεν έχουν δει ποτέ απέναντί τους μια Γαλλία που να τους λέει όχι».
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα δημοσκοπικά ποσοστά του Μελανσόν έχουν αυξηθεί τις τελευταίες εβδομάδες, δίνοντάς του ελπίδες για συμμετοχή στον β” γύρο της εκλογικής αναμέτρησης.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη