18 Ιουν 2017

Αγνώριστη η Ντέμυ Μουρ- έχασε δυο δόντια

«Έπεσαν τα μπροστινά μου δόντια. Μακάρι να μπορούσα να πω ότι
συνέβη όταν έκανα skateboarding ή κάποια άλλη coοl δραστηριότητα αλλά δεν θα είναι αλήθεια» δήλωσε στο The Tonight Show του Τζίμι Φάλον «Πιστεύω πάντως ότι είναι σημαντικό να το μοιραστώ, επειδή ουσιαστικά ευθύνεται κάτι που, μετά την καρδιοπάθεια, αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους δολοφόνους στην Αμερική, και αυτό είναι το άγχος.Χάρη στο άγχος έχασα τα δόντια μου. Ωστόσο, επειδή ήθελα να είμαι έτοιμη για την εκπομπή σου, φρόντισα να πάω να μου τα βάλουν».

Στη φωτογραφία που έδειξε στο κοινό η Μουρ, όπως ανέφερε, λείπει μόνο το ένα δόντι, ωστόσο λίγο καιρό αργότερα έσπευσε να το μιμηθεί και ο… διπλανός του.
Πάντως, απ’ ό,τι ανέφερε η διάσημη ηθοποιός, το νέο της look όχι μόνο δεν δυσαρέστησε, αλλά αντίθετα ενθουσίασε τα παιδιά της. «Τρελαίνονται να με βλέπουν χωρίς τα δόντια μου. Πιστεύουν ότι η αλλαγή με κάνει πιο ευάλωτη και ανθρώπινη».









parapolitika.gr
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη