17 Ιουν 2017

ΕΙΧΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ

Ο Αντώνης Φώτσης μίλησε στο ΣΚΑΙ και την εκπομπή "Goal χωρίς σύνορα" για όλους και για όλα.
Ο τρεις φορές πρωταθλητής Ευρώπης είπε τι σκέφτεται να κάνει στο μέλλον, πως αντιμετώπισαν οι πράσινοι τον αποκλεισμό από τη Φενέρ αλλά και για τις προτάσεις που είχε στο παρελθόν από τον Ολυμπιακό.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο 36χρονος:
Για το πώς προέκυψε το παρατσούκλι του batman: Μου το βγάλανε όταν ήμουν μικρός και έπαιζα σε μια ομάδα. Είχα μυωπία και δε φόραγα ούτε φακούς ούτε γυαλιά και δε μπορούσα να δω μακριά και από τότε έμεινε αυτό.
Για το αν μετάνιωσε που γύρισε πίσω από το NBA: Δε θα άλλαζα τίποτα από τις αποφάσεις που έχω πάρει και είμαι χαρούμενος γι αυτές. Αν γύριζα το χρόνο πίσω θα έπαιρνα τις ίδιες αποφάσεις χωρίς αυτό να σημαίνει πως όλες ήταν σωστές. Δεν κοιτάω τόσο το παρελθόν, εμένα μου αρέσει το μπάσκετ, μου αρέσει να παίζω. Δεν κοιτάω ούτε τι έχω καταφέρει ούτε τίποτα. Αν είχα κερδίσει 200 τρόπαια ή ένα εμένα το ίδιο θα μου έκανε. Εγώ είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ τώρα.
Για τη φετινή δύσκολη χρονιά του Παναθηναικού: Αυτή η χρονιά είχε πολλά σκαμπανεβάσματα, συνέβησαν πολλά πράγματα αλλά εμείς δείξαμε πως μεταξύ μας ήμασταν ενωμένοι και αγαπημένοι δεν είχαμε πρόβληματα μεταξύ μας. Αυτό μας κράτησε μαζί και πετύχαμε όλα αυτά. Λέγαμε πάντα πως στα καλά και στα κακά εμείς θα μείνουμε ενωμένοι.
Για το πούλμαν και την κρίσιμη καμπή της σεζόν: Είναι κάτι το οποίο έγινε στην οικογένεια μας. Η ομάδα είναι μία οικογένεια, όπως και στο σπίτι μου δε βγαίνω να πω τι γίνεται έτσι και τώρα. Δεν έχω κάτι να πω γι αυτό, σίγουρα στέκομαι πίσω από την απόφαση μου αλλά μέχρι εκεί.
Για τη Φενέρ και το Πρωτάθλημα: Σίγουρα όλα είναι μέσα στο παιχνίδι, όταν έχει συνηθίσει τον κόσμο τόσα χρόνια σε μεγάλες στιγμές έχει και τις ανάλογες απαιτήσεις από εσένα. Σίγουρα είχαμε πολλά σκαμπανεβάσματα, ήρθε η Φενέρ χάσαμε με 3-0 ήταν κάτι που σίγουρα δεν έπρεπε να γίνει, έπρεπε να είχαμε παλέψει περισσότερο. Αυτό δε μας πτόησε όμως μόλις τελείωσε η σειρά με τη Φενέρ τα βάλαμε κάτω, είδαμε τι έχει μείνει και είπαμε να κάνουμε μια προσπάθεια να τελειώσουμε καλά τη σεζόν.
Για το αν θα συνεχίσει στην ενεργό δράση: Σίγουρα θέλω να συνεχίσω, αισθάνομαι ότι μπορώ να παίξω εξάλλου δεν έχω και κάτι άλλο να κάνω. Είναι πολύ νωρίς ακόμα για να δω τι θα κάνω.
Για το αν ο ΠΑΟ πρέπει να προχωρήσει σε ελληνοποίηση του κορμού ή να χτιστεί πάνω στην φετινή επιτυχία: Πάντα είναι πολύ ωραίο μια ελληνική ομάδα να έχει στο ρόστερ της δικά της παιδιά χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως αν ο ξένος αξίζει δεν πρέπει να παίζει. Δουλειά μας είναι να μπαίνουμε μέσα στο γήπεδο και να δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό.
Για τον φετινό Ολυμπιακό: Είναι μία από τις καλύτερες ομάδες της Ευρώπης και δε νομίζω ότι το λέω μόνο εγώ. Έφτασε στον τελικό της Ευρωλίγκας, έπαιξε καλό μπάσκετ όλη τη σεζόν και αυτό δίνει μεγαλύτερη αξία στη νίκη μας.
Για τις προτάσεις που είχε από τον Ολυμπιακό: Σαν άνθρωπος μπορεί να είμαι απόλυτος σε κάποια πράγματα αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν εκτιμώ κάποιες κινήσεις. Είναι αλήθεια πως κάθε φορά που επέστρεφα ο Ολυμπιακός μου έκανε πρόταση αλλά πάντα προτεραιότητα μου ήταν ο Παναθηναϊκός και είμαι πολύ χαρούμενος γι αυτό.
Για την Εθνική: Έχει το υλικό για να φτάσει πολύ ψηλά. Είμαι σίγουρος ότι θα βρει το δρόμο της και θα μας κάνει να χαμογελάσουμε ξανά.
Για το αν θα έπαιζε στην Εθνική Τουρκίας: Σίγουρα όχι. Γεννήθηκα στην Ελλάδα, αγαπώ την Ελλάδα και δε θα έπαιζα σε καμία άλλη Εθνική πλην της Ελλάδος.
Για τον Λάζαρο Παπαδόπουλο: Είναι σαν αδέλφος μου, είμαστε από πολύ μικροί μαζί. Ήμουν ο μόνος που μπορούσε να τον ανεχτεί στο δωμάτιο. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που τον έχω γνωρίσει και κάνουμε παρέα.
Για το αν θα παραμείνει στο χώρο του μπάσκετ όταν αποσυρθεί: Ελπίζω να αργήσει πολύ αυτή η ώρα αλλά κάποια στιγμή θα γίνει. Δε νομίζω πως θα παραμείνω στο χώρο του μπάσκετ.

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη