20 Ιουν 2017

Λεβέκ: «Να κερδίσουμε με τον ΠΑΟΚ τίτλους» (vid)

Για τους στόχους που έχει με τον ΠΑΟΚ μίλησε το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Δικεφάλου, Ντόριαν Λεβέκ.
Συγκεκριμένα ο Γάλλος ποδοσφαιριστής υπέγραψε νωρίτερα το συμβόλαιο του με τον ΠΑΟΚ ενώ στη συνέχεια μίλησε για τους στόχους που έχει στην κάμερα του PAOK TV.
Αναλυτικά τα όσα είπε:
Ερωτηθείς για το τι μπορεί να θυμηθεί από την τελευταία του επίσκεψη στην Τούμπα και στο παιχνίδι του ΠΑΟΚ με την Γκινγκάμπ: «Ήταν μια έντονη στιγμή, είχαμε έρθει με την Γκινγκάμπ και χρειαζόμασταν τη νίκη για να προκριθούμε. Ευτυχώς τότε τα καταφέραμε, αλλά θυμάμαι πως ήταν δύσκολα. Παρόλο που είχαμε προετοιμαστεί υπήρχε δυνατή ατμόσφαιρα στο γήπεδο. Είναι αλήθεια πως από την στιγμή που φτάσαμε στο γήπεδο και καθ’όλη την διάρκεια της προθέρμανσης και του αγώνα, νιώθαμε αυτή την δυνατή ατμόσφαιρα».
Σχετικά με το πως θα παρουσίαζε τον εαυτό του στον κόσμο της ομάδας: «Αγωνιζόμουν ως μεσοεπιθετικός αλλά στην πορεία μετατοπίστηκα στα πλάγια. Προσπαθώ να είμαι δυνατός αμυντικά, αλλά μου αρέσει και έχω την ποιότητα τεχνικά για να παίξω όλη την πλευρά».
Για τα βασικά του πλεονεκτήματα σαν παίκτης: «Είμαι σίγουρος πως το γήπεδο θα μιλήσει και ο καθένας θα μπορεί να σχηματίσει την άποψη του. Αλλά είναι αλήθεια πως είμαι ένας αρκετά επιθετικός παίκτης, φυσικά μου αρέσει πολύ να αμύνομαι και είναι αλήθεια πως σε ένα γήπεδο όπως το δικό μας, θα κάνουμε καλά παιχνίδια».
Σχετικά με τις πληροφορίες που πήρε για τον ΠΑΟΚ: «Αρχικά ένιωσα κολακευμένος και χαρούμενος γιατί ήξερα πως είναι μια μεγάλη ομάδα στην Ελλάδα και στην Ευρώπη έχει φιλοδοξίες και αυτό για έναν ποδοσφαιριστή είναι σημαντικό. Γενικότερα αποκόμισα καλά πράγματα-πληροφορίες».
Για τις φιλοδοξίες του με τον Δικέφαλο: «Αρχικά να προσαρμοστώ σαν μέλος της ομάδας και με τους συμπαίκτες μου. Αυτό είναι ένα πρώτο πράγμα και στην συνέχεια να κερδίσουμε με τον ΠΑΟΚ τίτλους καθώς αυτός είναι και ένας λόγος που ήρθα εδώ».
Πρόσθεσε πως: «Να τερματίσουμε στην καλύτερη δυνατή θέση και αυτή είναι η πρώτη, άρα να πάρουμε τον τίτλο! Την χρονιά που πέρασε ο ΠΑΟΚ ήταν δεύτερος, νομίζω πως όλοι έχουμε την φιλοδοξία να κοιτάξουμε πιο ψηλά και στην πρώτη θέση».
Για το μήνυμα του στον κόσμο της ομάδας: «Είμαι ένας Γάλλος που ήρθα στην Ελλάδα, σε μια μεγάλη ομάδα και ήρθα με όρεξη να κερδίσω τίτλους με τον ΠΑΟΚ».
Δείτε το σχετικό βίντεο του PAOK TV:








sdna.gr
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη