24 Ιουλ 2017

ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΑΓΚΑ ΜΟΥ! Εθνική Νέων: Τα δάκρυα του προπονητή για τα «παιδιά» του

Η Εθνική κατέκτησε το Eurobasket U20 και ο προπονητής της ομάδας Ηλίας Παπαθεοδώρου δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τη
συγκίνηση του, μετά την επιτυχία της Γαλανόλευκης.
Ο ομοσπονδιακός προπονητής της εθνικής Νέων κλήθηκλε να μιλήσει στην κάμερα της NOVA και στο τέλος των δηλώσεων του δεν κρατήθηκε. Η φωνή του.. έσπασε όταν μίλησε για το χρόνο που θυσιάζει μακρυά από τα παιδιά του, αναφέροντας όμως αμέσως μετά το πόσο υπερήφανο τον έκαναν τα… μπασκετικά του παιδιά στην εθνική.
Σε ερώτηση που του έγινε σχετικά με το δεύτερο χρυσό του σε επίπεδο Εθνικών Ομάδων, ο κ. Παπαθεοδώρου τόνισε: “Είναι προσωπική δικαίωση γιατί αφιερώνω όλο τον χρόνο το καλοκαίρι. Είμαι πέντε χρόνια στην ομοσπονδία. Θυσιάζω τον χρόνο για τα παιδιά μου. Αλλά είμαι πολύ υπερήφανος γιατί τα υπόλοιπα παιδιά μου με κάνουν πολύ περήφανο”.

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη