21 Οκτ 2017

Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ

Πεπεισμένος ότι ο Ολυμπιακός σύντομα θα είναι στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα ο Γιάγκος Βούκοβιτς. 


Ο άσος των ερυθρολεύκων αναφερόμενος στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ δήλωσε ότι είναι η τέλεια ευκαιρία για να πλησιάσει στην κορυφή. 

Αναλυτικά όσα επεσήμανε ο Βούκοβιτς: 

«Φυσικά περιμένουμε να γίνει ένας ωραίος αγώνας. Επίσης περιμένουμε ένα γεμάτο Καραϊσκάκη. Μου αρέσει κάθε ντέρμπι. Είναι πολύ σημαντικά ματς. Ελπίζω όταν τελειώσει να έχουμε πάρει τους τρεις βαθμούς για τον κόσμο, για τον Ολυμπιακό. 
Αυτή είναι μία τέλεια ευκαιρία για εμάς να τους νικήσουμε και φυσικά για να τους πλησιάσουμε στη βαθμολογία. Είμαι σίγουρος ότι στα μισά της περιόδου θα είμαστε πρώτοι. Αρκεί να δουλέψουμε σκληρά».
 

Σχετικά με την νικηφόρο παράδοση του Ολυμπιακού στην Τούμπα τα τελευταία χρόνια: 


«Φανταστείτε πώς θα νιώσουν στο Καραϊσκάκη. Είναι πολύ σημαντικό παιχνίδι για αυτούς, με μεγάλη πίεση. Γνωρίζουν πως είμαστε καλύτερη ομάδα και είμαι σίγουρος πως θα κερδίσουμε». 

Όσον αφορά την ενδεχόμενη κόπωση από το ευρωπαϊκό παιχνίδι: 

«Δεν νομίζω πως θα νιώσουμε κούραση. Ο προπονητής έχει φροντίσει για αυτό, ώστε όλοι οι παίκτες να είναι 100% διαθέσιμοι. Δεν πιστεύω θα έχουμε πρόβλημα». 

Για την προσωπική του κατάσταση και τον κόσμο: 

«Ήμουν άτυχος με την Εθνική ομάδα της Σερβίας, ωστόσο είμαι πλέον έτοιμος και ανυπομονώ για το πρώτο μου ντέρμπι στην Ελλάδα. Θα δώσουμε το μέγιστο των προσπαθειών μας για να πάρουμε τους τρεις βαθμούς και θέλουμε την στήριξη του κόσμου».
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη