12 Οκτ 2017

Δείτε την έγκυο για πρώτη φορά! Η εξομολόγηση για την πολύ δύσκολη εγκυμοσύνη της


Με αφορμή τα γενέθλια της κόρης της, η γνωστή δημοσιογράφος και
παρουσιάστρια είπε: «Σήμερα είναι μία ιδιαίτερη μέρα, γιατί αυτή η μέρα με έβγαλε από τα σκοτάδια στο φως. Πάντως για πρώτη φορά σας δείχνω μία φωτογραφία που κι εγώ είμαι έγκυος. Δεν υπάρχει άλλη φωτογραφία, επειδή έπρεπε να είμαι για επτά μήνες καθηλωμένη σε ένα κρεβάτι για να φέρω στον κόσμο, όχι το μωράκι που βλέπετε, αλλά το δικό μου μωράκι, την Έμμα, που ήρθε πολύ μετά. Αλλά θέλω να σας μιλήσω με αλήθειες και να σας μιλήσω για εκείνους τους επτά μήνες, γιατί τόσο έμεινε στην κοιλιά, ήθελε να βγει πιο γρήγορα. Ήταν προωράκι. Και κινδύνευε κάθε μέρα να μην είναι στη ζωή. Σχεδόν κανείς δεν ήξερε πως ήμουν έγκυος, γι' αυτό και υπάρχει μόνο αυτή η φωτογραφία. Σε όλους έλεγα ότι ταξίδευα στο εξωτερικό. Αλλά θέλω να σας πω τη δική μου αλήθεια, γιατί επέλεξα εκείνους τους επτά μήνες να βρίσκομαι στο σκοτάδι στο δωμάτιό μου. Γιατί κάτι ήταν ο ήλιος!». http://www2.yupiii.gr/gossip/c103100/Zhna_Koytselinh-Deite_thn_egkyo_gia_prwt.html
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη