ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ: Ποιός θα κερδίσει τις εκλογές της Κεντροαριστεράς

14 Νοε 2017

Share

1 σχόλιο:

  1. ειχα μια σκασιλα για ένα κομμα που εκλεψε λεφτα από το κρατος για να δωσει λεφτα στην Μαργαριτα για το διαζυγιο (από τοτε αρχισαν) για το Τζοβολα δωστα όλα, για τον Σημητη που μας εβαλε στο ευρω με αναληθει στοιχεια, για τον ελεγχο των ΜΜΕ, για τις φούσκες του χρηματηστηριου (Σημητης παλι)για τον ΓΑΠ που εφερε το ΔΝΤ, για το "λεφτα υπαρχουν" και για το σιγνωμη που ακομα και τωρα δεν ζητησαν.... να πω και αλλα? βαριεμε να γραφω... Οποτε δεν με ενδιαφερει κανενας τους!!!! το μονο που με ενδιαφερει είναι να πανε σπιτια τους να πλενουν τα πιατα τους. Ααα και μην σβυνετε τα σχολια μου αυριο που θα επισκεφτω την ιστοσελιδα σας θελω να τα δω. ευχαριστω για την ελευθερια λογου που εχω και σιγνωμη για το υφος μου, Εληηνας είμαι και εγω και ποναω την χωρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε το θέμα, τώρα, στο Taxalia.blogspot.com

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη