Σε μια κίνηση στρατηγικής σημασίας προχώρησε η Cosco Shipping, κρατικός
«βραχίονας» της Κίνας στον κλάδο της ναυτιλίας, υπογράφοντας συμφωνία συνεργασίας με την ιταλική κυβέρνηση.
Με τη συμφωνία η Cosco αποκτά πρόσβαση στις λιμενικές υποδομές της Ιταλίας, με επίκεντρο το λιμάνι της Τεργέστης, το οποίο μπορεί να αποτελέσει την εναλλακτική πύλη εισόδου των κινεζικών προϊόντων στην Ευρώπη, παρακάμπτοντας το λιμάνι του Πειραιά.
Με την κίνηση αυτή η κινεζική εταιρεία αποκτά έναν ισχυρό μοχλό πίεσης έναντι της Ελλάδας.
Ήδη έχει διαμηνύσει στην ελληνική κυβέρνηση ότι αν δεν ανοίξει ο δρόμος για την υλοποίηση του επενδυτικού σχεδίου στον Πειραιά, μετά και την απόφαση του ΚΑΣ, θα εξεταστεί ακόμα και υποβάθμιση της επένδυσης με την αξιοποίηση άλλων λιμένων σε άλλες χώρες, με πρώτο-πρώτο το ιταλικό λιμάνι της Τεργέστης.
«βραχίονας» της Κίνας στον κλάδο της ναυτιλίας, υπογράφοντας συμφωνία συνεργασίας με την ιταλική κυβέρνηση.
Με τη συμφωνία η Cosco αποκτά πρόσβαση στις λιμενικές υποδομές της Ιταλίας, με επίκεντρο το λιμάνι της Τεργέστης, το οποίο μπορεί να αποτελέσει την εναλλακτική πύλη εισόδου των κινεζικών προϊόντων στην Ευρώπη, παρακάμπτοντας το λιμάνι του Πειραιά.
Με την κίνηση αυτή η κινεζική εταιρεία αποκτά έναν ισχυρό μοχλό πίεσης έναντι της Ελλάδας.
Ήδη έχει διαμηνύσει στην ελληνική κυβέρνηση ότι αν δεν ανοίξει ο δρόμος για την υλοποίηση του επενδυτικού σχεδίου στον Πειραιά, μετά και την απόφαση του ΚΑΣ, θα εξεταστεί ακόμα και υποβάθμιση της επένδυσης με την αξιοποίηση άλλων λιμένων σε άλλες χώρες, με πρώτο-πρώτο το ιταλικό λιμάνι της Τεργέστης.