10 Απρ 2019

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΥΝ ΤΑ PHOTOSHOP! Γυμνάστρια αποκαλύπτει την πικρή αλήθεια [ΦΩΤΟ-ΣΟΚ]

Ακόμη και όταν χάσoυμε τα περιττά κιλά, μπορεί το σώμα μας να μην έχει
το επιθυμητό αποτέλεσμα
Αυτό απέδειξε η Έμιλυ Σκάι όταν έδειξε την «πραγματική ζωή» της στο Instagram, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα.

Η 34χρονη fitness influencer τόνισε ότι πολλά από αυτά που βλέπουμε στα social media έχουν υποστεί επεξεργασία και έχουν φίλτρα και ρετούς.

Έτσι, αποφάσισε να μοιραστεί τα «ψεγάδια» της για να αποδείξει ότι η ζωή στα social media δεν είναι τόσο τέλεια όσο φαίνεται.

Αυτά τα σημάδια αφορούν το χαλαρό δέρμα στο στομάχι της, 16 μήνες μετά την γέννηση του παιδιού της.

«Όλοι έχουμε αυτά τα κομμάτια του εαυτού μας που μπορεί κάποιοι να θεωρούν ψεγάδια. Εγώ τα ονομάζω το να είσαι άνθρωπος και να είσαι μοναδικός. Έτσι, εδώ είναι μερικές φωτογραφίες


που με δείχνουν να στέκομαι με το ρυτιδιασμένο δέρμα της κοιλιάς μου ορατό», έγραψε η ίδια στο Instagram.

Η γυναίκα είπε ότι οι γραμμές αυτές είναι το περήφανο αποτέλεσμα της κυοφορίας του μωρού της, της μικρής Μία.

«Αγαπώ τον εαυτό μου είτε μπορείτε να δείτε το χαλαρό δέρμα μου είτε όχι και αισθάνομαι αυτοπεποίθηση όπως και να έχει. Γι’ αυτό φοράω top όπου φαίνεται η κοιλιά μου. Είμαι περήφανη για το σώμα μου και για το τι μπορώ να κάνω», αναφέρει στη συνέχεια.

Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι δεν αγαπούσε πάντα το σώμα της.

«Μου πήρε χρόνια να νιώθω καλά στο σώμα μου και ακόμα έχω στιγμές που δεν νιώθω». Ανέφερε επίσης ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν ανασφάλειες ακόμη κι όταν τους βλέπουμε ως τέλειους.

Είπε ότι αυτό το μοντέλο θέλει να περάσει και στην κόρη της, ώστε να αγαπάει το σώμα της όπως αυτό είναι.

Η Έμιλυ αντιμετώπισε την επιλόχειο κατάθλιψη μετά την γέννηση της κόρης της καθώς δεν ήταν έτοιμη να γυρίσει στην άσκηση.

Ήθελε να προπονηθεί αλλά δεν ήταν έτοιμη. Οι ορμόνες της είχαν γίνει άνω-κάτω, έκλαιγε και αισθανόταν άσχημα χωρίς λόγο.

Ένιωθε πίεση να επιστρέψει. Αλλά δεν κοίταξε ποτέ τι έκαναν οι άλλες γυναίκες του χώρου της στο Instagram ώστε να μην συγκριθεί μαζί τους.

«Συγκεντρώνομαι στο τι κάνω και προσπαθώ να είμαι ειλικρινείς για τις εμπειρίες μου», κατέληξε η γυμνάστρια.






 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη