27 Νοε 2021

Η ελευθερία του χρήστη ουσιών …


Χαίρεται

Ποτέ δεν ήμουν πιο ελεύθερος ..

Δεν μπορώ να μπω σε καταστήματα ,δεν μπορώ να κάνω σχεδόν τίποτα ,αν δεν έχω αυτή την “σφραγίδα ” ,πάνω σε οθόνη ,σε χαρτί ,σε λίγο πάνω μου ..

Δεν θέλει να με βλέπει ο σατανάς ,με μισεί ..
Αν δεν κρύψω το πρόσωπο μου πίσω από μία μάσκα ,για να μην με βλέπει ,αν δεν φοβάμαι ,δεν με αφήνει να κυκλοφορήσω στον κόσμο που αυτός πλέον κατέχει …


Μου φωνάζει γυρνά στο σπίτι σου…
Σφραγίδα προσωρινά σε χαρτί .και κρύψε την φάτσα σου άνθρωπε ,πλάσμα του Θεού ,σε ΜΙΣΩ

Ο Θεός μου δείχνει που κατάντησα ,αλλά και που οδεύω ,μακριά του ..
Στα χέρια του σατανά ,έχω πλανηθεί ..

χρήστες πολλαπλών δόσεων …


Όσο σε απελευθερώνουν τα ναρκωτικά ,όσο μπορεί να απεξαρτηθεί και ένας χρήστης ,τόση ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ θα βιώσουν και οι εμβολιασμένοι…


Μέσα τότε στο σπίτι σου … τι καλύτερο
Λέει ο προφήτης ..
“Βάδιζε λαός μου, είσελθε εις το ταμείον σου, απόκλεισον την θύραν σου , αποκρύβηθι μικρόν όσον όσον, έως αν παρέλθει η ΟΡΓΗ ΚΥΡΙΟΥ”


Έχει ο ΘΕΟΣ …

Τελικά προτιμώ το σπίτι μου ,το μπακαλικάκι της γειτονιάς μου , την ανεργία αν μου επιβάλουν εμβολιασμό ,προτιμώ να ευχαριστώ τον ΘΕΟ μέσα στο σπίτι του , χωρίς μάσκα ,χωρίς χάραγμα , χωρίς qr code ..χωρίς φόβο και πάθος επιλέγω αυτήν την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ που μοιάζει σκλαβιά ….

Αλλά τελικά η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ είναι κατάσταση που βιώνεις εσωτερικά ,έχει κόστος αλλά αποζημιώνει στο τέλος και είναι ΔΩΡΟ ΘΕΟΥ,πολύτιμο μαργαριτάρι , που δεν ανταλλάσσεται ,με όλα τα δώρα του κόσμου

Δεν είναι εξωτερική φαινομενική κατάσταση …που δίνεται από την ΕΠΙΣΤΗΜΗ ,την ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ δεν δίνεται από κανέναν άνθρωπο ,ούτε μπορεί να αφαιρεθεί από κανέναν άνθρωπο
Δίνεται από τον ΘΕΟ στον άνθρωπο που θα την θελήσει ..

Προτιμώ σπιτάκι μου ,παρά χρήστης ουσιών …

Καλή φώτιση και αρχή μετανοίας

Γ.Μ

https://www.triklopodia.gr/
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη