14 Αυγ 2022

Ποιος σκότωσε την ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ;


Χαίρεται.


“τί τὸ σημεῖον τῆς σῆς παρουσίας καὶ τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος;”

Η έννοια “δευτέρα παρουσία “ , είναι κάτι που υπάρχει μέσα στην ψυχή του καθενός μας .
Σε ανύποπτες στιγμές χρησιμοποιούμε την φράση “δευτέρα παρουσία ” .
Μπορεί το σώμα και το μυαλό να το αρνούνται ,η ψυχή όμως το ξέρει ,ότι θα υπάρξει η “δευτέρα παρουσία “ η ώρα της κρίσεως και έτσι την επικαλείται ασυνείδητα .

τί τὸ σημεῖον ….;


Ο Ιησούς πριν από την δευτέρα του παρουσία και την συντέλεια του κόσμου τούτου
Απαντά στους μαθητές και περιγράφει τα ΣΗΜΕΙΑ που θα την υποδεικνύουν .
Αυτά που εκείνος θα επιτρέψει να συμβούν ,ως τελευταία ευκαιρία αφύπνισης της ανθρωπότητας .
Αφού δεν θέλει να παραβιάσει το αυτεξούσιο ,αλλά ελεύθερα ο άνθρωπος να επιλέξει το ΦΩΣ ή το σκοτάδι .

Τι εστί όμως “σημεῖον” ;

Δεν θα απαριθμήσουμε τα σημεία που προφητικά τους ανήγγειλε ,αλλά τι κοινό τα χαρακτηρίζει .

Σημείο είναι …
Μία κατάσταση ,ένα γεγονός ,οτιδήποτε το οποίο είναι εκτός της ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ .
Οι συνεχείς ανατροπές της ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ είναι τα σημεία
Συνεχείς εκτροπή σε νέες δύσκολες ,πρωτόγνωρες συνθήκες γύρω μας .

Τι σημειώνει το “σημείο” ;

Η ανατροπή ,εκτροπή της ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ με περίεργες καταστάσεις ,γεγονότα ,δεδομένα προκαλεί μία νέα ,γεμάτη πίεση ,θλίψεις , φόβο ,ταραχή ,κανονικότητα ,που δεν είναι κανονικότητα .
Την “κακή ενέργεια”…
Προσκαλέσαμε το ΚΑΚΟ , με τις πράξεις μας ,γέμισε ο τόπος “κακή ενέργεια ” χτυπάει την φύση ,την οικονομία , την ζωή γενικά ,ανατρέπει την ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ αυτά είναι τα ΣΗΜΕΙΑ .
Αποστραφήκαμε το ΚΑΛΟ , διαστραφήκαμε ,το παρά φύση παρελαύνει πλέον
Ετσι η ενέργεια της “χάρης ” του ΘΕΟΥ , δεν μας καλύπτει πλέον προστατευτικά
Ενώ υπάρχει γύρω μας ,δεν ενεργεί .λόγω της διεστραμμένης θελήσεως μας .


“Σημείον “ είναι κάθε τι που δεν είναι “κανονικό “ , κάθε τι που μου προκαλεί ΦΟΒΟ ,ταραχή ,ανασφάλεια .
Υποδεικνύει την παρουσία του “πονηρού ” στον χώρο και την απουσία της προστατευτικής χάρης του ΘΕΟΥ ,που φυλάει την ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ μου .

Ποιος σκότωσε την ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ υπάρχει όσο βρίσκομαι μέσα στην “χάρη ” του ΘΕΟΥ ,με τις σκέψεις μου ,με τα λόγια μου ,με τις πράξεις μου ,με την ΜΕΤΑΝΟΙΑ μου .
Όταν φεύγω και επιστρέφω αλλά παραμένω ως ανθρωπότητα έστω και κατ ελάχιστο στο “Θέλημα του ΘΕΟΥ “ παραμένει και η ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ .

Εγώ σκοτώνω την ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ,όταν με τις σκέψεις ,τα λόγια ,τις πράξεις μου ,μπαίνω στο θέλημα και την υπακοή του “πονηρού ” μπαίνω σε μία
“δαιμονική νέα κανονικότητα “

Η “χάρη ” του ΘΕΟΥ ,ενώ υπάρχω μέσα σε αυτήν , δεν ενεργεί πάνω μου ,αλλά και γύρω μου
Προκαλώντας ΣΗΜΕΙΑ , εξόδου από την ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ
.πανδημίες , λοιμούς ,λιμούς ,φωτιές ,λειψυδρία ,πολέμους ,επισιτιστική ,ενεργειακή κρίση ,φονικά ,ενδοοικογενειακή βία ,αυτοκτονίες ,προκαλώντας γύρω μου μία
“δαιμονική νέα κανονικότητα ”


Επιστροφή στην “κανονικότητα ” θα γίνει μόνο όταν ελκύσω πάλι με την ΜΕΤΑΝΟΙΑ μου ,την ” χάρη “ το άπειρο “ΕΛΕΟΣ του ΘΕΟΥ “που συντηρεί τα πάντα

Τότε μόνο ,το ΦΩΣ θα διώξει το σκοτάδι και θα αναστηθεί η σκοτωμένη ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ …



Καλή φώτιση και αρχή μετανοίας .


Γ.Μ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη