28 Σεπ 2022

Ο ερωτύλος προβεβλημένος πολιτικός, που δεν έχει αφήσει όρθια από σταρλετίτσα μέχρι δεύτερη φωνή στα μπουζούκια, «είναι μπάμιας»!


Συνάντησα τις προάλλες μετά από πολύ καιρό, μια καλή παλιά μου φίλη, που κάναμε παρέα όταν είμασταν νεότεροι, αν και για να είμαι ειλικρινής, εκείνη είναι ακόμη πολύ, μα πολύ, νέα!
Ωστόσο η αλήθεια είναι ότι βίωσε μια τραυματική εμπειρία με μια υπόθεση μεγάλης δημοσιότητας..που την έφερε στο προσκήνιο για λάθος λόγους και από την οποία μέχρι σήμερα προσπαθεί να απαγκιστρωθεί και να θέσει ένα οριστικό τέλος!
Όμως προχωρά όπως μου είπε τη ζωή της, ερωτικά και επαγγελματικά και όπως μου αποκάλυψε, διατηρεί μια σχέση (κανονικό δεσμό) εδώ και καμπόσο καιρό με έναν προβεβλημένο πολιτικό, ο οποίος έχει εξελιχθεί σε κανονικό …Γύπα, σύμφωνα με όσα μαθαίνω από δεξιά και αριστερά, που δεν αφήνει τίποτα όρθιο, από σταρλετίτσα μέχρι επώνυμη αοιδό, που κατά προτίμηση κρατά μόνο το μικρόφωνο χωρίς απαραιτήτως να τραγουδάει!

Μέχρι εδώ είναι τα σοβαρά της υπόθεσης: μια φουκαριάρα ημιεπώνυμη που έχει περάσει «του Χριστού τα πάθη» λόγω ενός μοιραίου συμβάντος και ενός επωνύμου, προβεβλημένου και παντρεμένου πολιτικού ανδρός που σε μόνιμη βάση καταχράται την επίκτητη εξουσία που την ώρα τούτη διαθέτει!

Η πλάκα της ιστορίας μας όμως είναι άλλη και μου προέκυψε στο τέλος της κουβέντας: όταν η παλιά καλή μου φίλη μου εξομολογήθηκε πως ο «πολιτικός άνδρας» είναι … μπάμιας!

«Την έχει μικρή», «μια σταλιά», μου είπε με απογοήτευση, ωστόσο «είναι καλό και δυναμικό παιδί», καλός στον προφορικό λόγο, που ξέρει να χρησιμοποιεί καλά τη γλώσσα του…

https://radar.gr/
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη